Stránka 1 z 2

0 nebo -200 bodů

PoslaťNapísal: 31.05.2007 22:44
od Krejca
Ve dni 5 jsem těsně před startem chytil flutter a upadlo mi křídlo, setrvačností a volným pádem jsem propadl přes startovní pásku a vyhodnocení mě vzalo jako Crashed (samozřejmě) no a tak se ptám měl bych dostat -200 nebo 0 bodů.

Kdybych dopadl před pásku tak mám 0 já ale měl tu smůlu že se letadlo dopadlo až 0,59 km za pásku jenže s tím už sem nic nenadělal. :( .

Proto vás demokraticky žádám abyste se vyjádřili v anketě. Děkuji.

Re: 0 nebo -200 bodů

PoslaťNapísal: 31.05.2007 22:50
od bumper
No v realu bys byl mrtvej po urvani kridla za paskou i pred paskou :) a tohle by mel resit spis nekdo z vedeni zavodu a ne anketa, ne ? :wink: To bych mohl hodit tez anketu, ze jsem se zahnizdil na skale bez viditelneho poskozeni a mam - 200, ale beru to sportovne, proste to tak je, i odrenej lak se pocita.

PoslaťNapísal: 31.05.2007 22:53
od Krejca
No já to dostal jako tip od Marka ať udělám anketu. :wink:

Já vím, že v reálu bych byl mrtvej, ale jde mi o to, že kdybych ten flutter chytl o 5 sekund dříve tak bych dopadl před pásku a to by se počítalo za 0 bodů a tudíž jako WarmUp. Teda myslím že tomu tak je. A proto se mi to zdá trochu nespravedlivé, že i když už jsem padal tak jsem protl pásku a praštil s tím až za ní. A čas na trati mám 00:00:00

PoslaťNapísal: 31.05.2007 22:55
od swt
Hele Krejčo nezlob se na mě, ale jít do pásky na takový rychlosti abys riskoval flutter bys v reálu nedělal (aspoň doufám), takže hlasuju pro -200.

I v Condorovi letím s rezervou - rychlosti, ne do mraku, dostatečně od zóny. Nemusíš to rvát až "na hranu" takže to že bys byl v odletový pásce o 20km/h rychlejší než s rezervou vyvažuješ rizikem -200 ... podle mě teda dost blbej obchod, těch pár sekund prošustruju kdekoliv po trati 1000x.

Lítej bezpečně. I virtuálně bezpečně.

PoslaťNapísal: 31.05.2007 23:02
od M.Svozil
No já jsem to Krejčovi zamítl s podobným stanoviskem jako má Sváťa a řekl jsem mu, ať zkusí udělat anketu, co mu na to řeknou ostatní....?

PoslaťNapísal: 01.06.2007 07:53
od Pavel
Myslím si, že směrodatný by mělo být IGC, pokud tam je Crash, tak -200. Za chvíli by mohl někdo chtít anulovat flutter na dokluzu, nebo crash během závodu s tím, že si musel odskočit od kompu...

PoslaťNapísal: 01.06.2007 09:30
od ram
Můj názor - crash je crash. Je jedno jestli uletím před ním 200km, nebo 200m. V reálu by stejně závod se zničeným letadlem nemohl :D a zřejmě by pro něj závody skončily (pokud by teda vůbec přežil).

PoslaťNapísal: 01.06.2007 09:44
od VIZE
Taky myslím že když crash tak obodovat jako crash a to kdykoli. Před startem, během závodu anebo i po dokončení tásku při přistání.

Edit:
Jediná výjimka je když tě někdo sejme ve stoupáku. Místy se tomu díky lagům asi nedá zabránit (zejména po startu kdyz se motá 20 letadel pod jedním mrakem).

Víťa

PoslaťNapísal: 01.06.2007 10:51
od JBr
VIZE píše:Taky myslím že když crash tak obodovat jako crash a to kdykoli. Před startem, během závodu anebo i po dokončení tásku při přistání.


Nesouhlasim s tim koncem. Je to uplne stejna situace, jako kdyz te nekdo nabere ve stoupaku. Zrovna pri poslednim zavodu se mi stalo, ze jsem v pohode pristal, vedle pristaval Kajoch, sednul taky OK (ostatni to tak videli), ale ja videl jeho letadlo pomalu couvat, az me procouval a sejmul mi kridlo. Mel jsem trosku vetsi pingy, takze to asi nekde laglo a tohle to udelalo. Kdybych za tohle dostal -200, tak bych byl dost hodne nas*any...

PoslaťNapísal: 01.06.2007 11:19
od Lubo
Lítej bezpečně. I virtuálně bezpečně.


Úplne súhlasím. Hoci som nebol prítomný v tasku, keď sa na to pozrieme zdravým rozumom, v reále by si určite kvôli úspore pár sekúnd na trati neriskoval vlastný život alebo éro za 3 milióny. A keďže sa snažíme navodiť atmosféru reálneho lietania, tak je to jasné.

PoslaťNapísal: 01.06.2007 12:08
od M.Svozil
Pokud protneš cílovou pásku, tak máš status Finished i pokud náhodou Crashnes..takaže tam Crash po dokončení není brán jako Crash..

PoslaťNapísal: 01.06.2007 12:42
od VIZE
JBr: Podle toho co píše Marek asi nemá cenu ty konce nějak řešit...

Víťa

PoslaťNapísal: 01.06.2007 13:01
od JBr
M.Svozil píše:Pokud protneš cílovou pásku, tak máš status Finished i pokud náhodou Crashnes..takaže tam Crash po dokončení není brán jako Crash..


Ja vim, Marku, ja jen reagoval na Vituv navrh, aby se penalizovalo behem celeho letu, tedy i po skonceni zavodu. Jsou proste situace, ktere tady nemas sanci ovlivnit.

PoslaťNapísal: 01.06.2007 13:19
od Cadfael
Proč si to komplikovat? Pokud condor hlásí crash, tak je to crash. Po dokončení závodu ho nehlásí, tak není. Já jsem rozhodně také pro co nejreálnější tásky a létání a osobně slibuju, že budu-li někdy mít flutter, rozhodně to budu považovat za svou pitomost, budu se strašně stydět a nebudu protestovat :) Totéž s každým crashem - měl jsem za dva roky asi šest, a za všechny se šíleně stydím ještě teď a spílám si kdykoli si na to vzpomenu. Vždycky je to chyba pilota a musí za ni pykat, v condorovi naštěstí ne životem nebo majetkem :wink: Samozřejmě kolize za letu nejsou penalizované a je to díky pingům namístě.

PoslaťNapísal: 01.06.2007 16:06
od Krejca
Jo já vím je to jen moje chyba sem se díval na výškoměr abych se vlezl do pásky a zapomněl na rychlost. Uznávám a s -200 body se prostě budu muset nějak vyrovnat.

Tím pádem bych ale prosadil, že crash dostanou i ti co ještě neodstartovali task a rozflutterovali nebo napálili do země před odletem.