0 nebo -200 bodů

Fórum našich prvních velkých oficiálních závodů

Měl bych být bodován

-200 body
25
86%
0 body
4
14%
 
Celkom hlasov : 29

0 nebo -200 bodů

Poslaťod Krejca » 31.05.2007 22:44

Ve dni 5 jsem těsně před startem chytil flutter a upadlo mi křídlo, setrvačností a volným pádem jsem propadl přes startovní pásku a vyhodnocení mě vzalo jako Crashed (samozřejmě) no a tak se ptám měl bych dostat -200 nebo 0 bodů.

Kdybych dopadl před pásku tak mám 0 já ale měl tu smůlu že se letadlo dopadlo až 0,59 km za pásku jenže s tím už sem nic nenadělal. :( .

Proto vás demokraticky žádám abyste se vyjádřili v anketě. Děkuji.
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Re: 0 nebo -200 bodů

Poslaťod bumper » 31.05.2007 22:50

No v realu bys byl mrtvej po urvani kridla za paskou i pred paskou :) a tohle by mel resit spis nekdo z vedeni zavodu a ne anketa, ne ? :wink: To bych mohl hodit tez anketu, ze jsem se zahnizdil na skale bez viditelneho poskozeni a mam - 200, ale beru to sportovne, proste to tak je, i odrenej lak se pocita.
Obrázok Obrázok
Obrázok užívateľa
bumper
 
Príspevky: 831
Registrovaný: 07.06.2006 19:44
Bydlisko: Brno

Poslaťod Krejca » 31.05.2007 22:53

No já to dostal jako tip od Marka ať udělám anketu. :wink:

Já vím, že v reálu bych byl mrtvej, ale jde mi o to, že kdybych ten flutter chytl o 5 sekund dříve tak bych dopadl před pásku a to by se počítalo za 0 bodů a tudíž jako WarmUp. Teda myslím že tomu tak je. A proto se mi to zdá trochu nespravedlivé, že i když už jsem padal tak jsem protl pásku a praštil s tím až za ní. A čas na trati mám 00:00:00
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Poslaťod swt » 31.05.2007 22:55

Hele Krejčo nezlob se na mě, ale jít do pásky na takový rychlosti abys riskoval flutter bys v reálu nedělal (aspoň doufám), takže hlasuju pro -200.

I v Condorovi letím s rezervou - rychlosti, ne do mraku, dostatečně od zóny. Nemusíš to rvát až "na hranu" takže to že bys byl v odletový pásce o 20km/h rychlejší než s rezervou vyvažuješ rizikem -200 ... podle mě teda dost blbej obchod, těch pár sekund prošustruju kdekoliv po trati 1000x.

Lítej bezpečně. I virtuálně bezpečně.
Obrázok užívateľa
swt
 
Príspevky: 934
Registrovaný: 11.05.2006 14:57
Bydlisko: CZ

Poslaťod M.Svozil » 31.05.2007 23:02

No já jsem to Krejčovi zamítl s podobným stanoviskem jako má Sváťa a řekl jsem mu, ať zkusí udělat anketu, co mu na to řeknou ostatní....?
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Pavel » 01.06.2007 07:53

Myslím si, že směrodatný by mělo být IGC, pokud tam je Crash, tak -200. Za chvíli by mohl někdo chtít anulovat flutter na dokluzu, nebo crash během závodu s tím, že si musel odskočit od kompu...
Obrázok
Pavel
 
Príspevky: 109
Registrovaný: 18.07.2006 10:30
Bydlisko: Doudleby nad Orlicí

Poslaťod ram » 01.06.2007 09:30

Můj názor - crash je crash. Je jedno jestli uletím před ním 200km, nebo 200m. V reálu by stejně závod se zničeným letadlem nemohl :D a zřejmě by pro něj závody skončily (pokud by teda vůbec přežil).
Obrázok
Obrázok
ram
 
Príspevky: 869
Registrovaný: 11.01.2007 20:23
Bydlisko: Orlová, Czech Republic

Poslaťod VIZE » 01.06.2007 09:44

Taky myslím že když crash tak obodovat jako crash a to kdykoli. Před startem, během závodu anebo i po dokončení tásku při přistání.

Edit:
Jediná výjimka je když tě někdo sejme ve stoupáku. Místy se tomu díky lagům asi nedá zabránit (zejména po startu kdyz se motá 20 letadel pod jedním mrakem).

Víťa
Víťa Ženíšek
Obrázok
VIZE
 
Príspevky: 143
Registrovaný: 23.04.2007 09:19
Bydlisko: Děčín, ČR

Poslaťod JBr » 01.06.2007 10:51

VIZE píše:Taky myslím že když crash tak obodovat jako crash a to kdykoli. Před startem, během závodu anebo i po dokončení tásku při přistání.


Nesouhlasim s tim koncem. Je to uplne stejna situace, jako kdyz te nekdo nabere ve stoupaku. Zrovna pri poslednim zavodu se mi stalo, ze jsem v pohode pristal, vedle pristaval Kajoch, sednul taky OK (ostatni to tak videli), ale ja videl jeho letadlo pomalu couvat, az me procouval a sejmul mi kridlo. Mel jsem trosku vetsi pingy, takze to asi nekde laglo a tohle to udelalo. Kdybych za tohle dostal -200, tak bych byl dost hodne nas*any...
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Lubo » 01.06.2007 11:19

Lítej bezpečně. I virtuálně bezpečně.


Úplne súhlasím. Hoci som nebol prítomný v tasku, keď sa na to pozrieme zdravým rozumom, v reále by si určite kvôli úspore pár sekúnd na trati neriskoval vlastný život alebo éro za 3 milióny. A keďže sa snažíme navodiť atmosféru reálneho lietania, tak je to jasné.
Obrázok
Obrázok užívateľa
Lubo
 
Príspevky: 61
Registrovaný: 06.12.2006 20:50

Poslaťod M.Svozil » 01.06.2007 12:08

Pokud protneš cílovou pásku, tak máš status Finished i pokud náhodou Crashnes..takaže tam Crash po dokončení není brán jako Crash..
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod VIZE » 01.06.2007 12:42

JBr: Podle toho co píše Marek asi nemá cenu ty konce nějak řešit...

Víťa
Víťa Ženíšek
Obrázok
VIZE
 
Príspevky: 143
Registrovaný: 23.04.2007 09:19
Bydlisko: Děčín, ČR

Poslaťod JBr » 01.06.2007 13:01

M.Svozil píše:Pokud protneš cílovou pásku, tak máš status Finished i pokud náhodou Crashnes..takaže tam Crash po dokončení není brán jako Crash..


Ja vim, Marku, ja jen reagoval na Vituv navrh, aby se penalizovalo behem celeho letu, tedy i po skonceni zavodu. Jsou proste situace, ktere tady nemas sanci ovlivnit.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Cadfael » 01.06.2007 13:19

Proč si to komplikovat? Pokud condor hlásí crash, tak je to crash. Po dokončení závodu ho nehlásí, tak není. Já jsem rozhodně také pro co nejreálnější tásky a létání a osobně slibuju, že budu-li někdy mít flutter, rozhodně to budu považovat za svou pitomost, budu se strašně stydět a nebudu protestovat :) Totéž s každým crashem - měl jsem za dva roky asi šest, a za všechny se šíleně stydím ještě teď a spílám si kdykoli si na to vzpomenu. Vždycky je to chyba pilota a musí za ni pykat, v condorovi naštěstí ne životem nebo majetkem :wink: Samozřejmě kolize za letu nejsou penalizované a je to díky pingům namístě.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Krejca » 01.06.2007 16:06

Jo já vím je to jen moje chyba sem se díval na výškoměr abych se vlezl do pásky a zapomněl na rychlost. Uznávám a s -200 body se prostě budu muset nějak vyrovnat.

Tím pádem bych ale prosadil, že crash dostanou i ti co ještě neodstartovali task a rozflutterovali nebo napálili do země před odletem.
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Ďalší

Späť na CZ-SK Cup

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia
cron