Stránka 2 z 4

PoslaťNapísal: 10.08.2007 08:40
od Patrik Gach
Vysledky sa pocitaju na Markovom servery.A neviem to na dialku spustit.
Musime cakat na Marka ! Marka zkolila nemoc a teraz sa asi lieci niekde v posteli :(

PoslaťNapísal: 10.08.2007 08:46
od Patrik Gach
Tak sorry. Vysledky su online.

PoslaťNapísal: 10.08.2007 09:05
od ARNOLD
Patrik Gach píše:Tak sorry. Vysledky su online.


Tak koukám,že Jantar zabodoval :D

PoslaťNapísal: 11.08.2007 10:20
od Semrad
Tak ten pad Condora me stve dvojnasob, kdyz vidim vysledky. Startoval jsem za Karlem a ve tretine trati jsem byl pred nim mozna o nekolik minut. Premyslim, jestli letet offline nebo online. Dnes nepoletim urcite a zitra si to rozmyslim. :wink:

PoslaťNapísal: 12.08.2007 09:07
od Semrad
Jak to vypada se serverem na vecer bude vcas? Nevim jestli nemam letet offline, ale to by musel byt nekdo na sklade, kdo by me pripadne prehodil behem dne.

PoslaťNapísal: 12.08.2007 18:25
od Václav Kořínek
Po dlouhé době jsem se dostal k nějakému PC a s velkou lítostí sleduju, jak se mi vzdaluje umístění na bedně... :cry: Bohužel, odešel mi disk a musel jsem sehnat firmu, kde by mi z něj zachránili všechny data. Nemám DVD vypalovačku a tak jsem si skoro nic nazálohoval. A teď se mi to vymstilo. Všechno, co jsem kdy stahoval /a že toho je požehnaně, hlavně addony pro FSku, taky Condor atd. a všechny aktivační hesla, .../ jsem měl na disku. Dost a dost tisíc Kč. V úterý budu mít konečně vše na novém disku, takže hned začnu znovu instalovat. Když to vyjde, příští týden bych mohl opět letět. Teď už ale jen o záchranu své cti... :)

Heslo + briefing

PoslaťNapísal: 12.08.2007 20:27
od L.Bares
Jsem nedelni a nevidim briefing :( Server jede a ja nemam heslo :( HELP

EDIT: tak jsem si pomohl sam...day 14 jsem videl, zjistil jsem adresu a zmenil cislo na 15 ;)

PoslaťNapísal: 12.08.2007 22:45
od Lukas Chaloupka
jééé to sem tomu zase dneska dal. 20 km před cílem se mi rozpad mrak a žádnej jinej nebyl poblíž :-( fakt smůůůla. stejně už sem byl asi 15 minut po limitu:-( zase sem to utavil jak je mým zvykem. to se mi zase valajda bude smáát :-D

PoslaťNapísal: 13.08.2007 00:00
od valajda
Lukas Chaloupka píše:..... to se mi zase valajda bude smáát :-D


Copak jsem v tomhle směru nějak škodolibej? Nebo co jsi tím chtěl říct! :twisted:

Se stane no. Uletěl jsi stejně km jako já, jen ti nevyšlo počasí.... :cry:
Aspoň, že jsi to nerozštípal a jsi živ a zdráv 8)

Prvni ucast v CZ-SK cupu

PoslaťNapísal: 13.08.2007 10:28
od kaja78
Tak jsem si minuly tyden poridil CONDORa a vcera se ucastnil poprve CZ-SK cupu. Na vetronich nelitam jen na hadre, tak bych mel par zacatecnickych dotazu.
1) Task AAT - tenhle typ tasku jsem nejak neznal. Na padaku mame speedrun (max. rychlost) a race (byt prvni v cili). Ted jsem si na netu nasel ze AAT je Assigned Area Task a chtel bych se ujistit, ze to chapu spravne. Jde tedy o nejlepsi prumernou rychlost, kdy musim byt na trati min po urcenou dobu (vcera 1:45). Pokud jsem mene, vzdalenost se deli minimalnim casem a tim se rychlost snizuje... Pokud jsem ale na trati dyl, tak se vzdalenost deli skutecnym casem, ktery jsem byl na trati??? Kdyz se podivam na vysledky vcerejsiho tasku tak ma druhy horsi prumernou rychlost nez treti... Tak to mi v tom trochu hapruje...
2) Jake typy tasku se muzou v CZ-SK vyskytnout, pripadne kde bych nasel jejich vyvsvetleni?
3) Kdyz jsem trenoval tak jsem lital s Discusem, protoze nema klapky. Zatim cim min ovladacich prvku tim pro mne lip :-). Vcera mi to ale neumoznovalo vybrat Discuse, tak jsem musel letet s klapkovym ASW22. V CZ-SK cupu se lita jen s 18m kluzaky??? Najdu nekde popsany jak zachazet s klapkama??? Ja jsem to fcera delal tak, ze ve stoupaku jsem dal klapky na nejvic pomalu a na preskou na nejvic rychle, pripadne o jednu polohu min (preskoky jsem lital tak 170 - 200 km/h). Tady se asi bavite, ale neznam ty spravne terminy...
4) Kolik si brat vody... Zalezi na podminkach, ale aspon zhruba... Kdyz litam v alpach "svahovaci" tasky tak si beru plnou. Kdyz chci i tocit :-), tak si beru tak 100 l. Kdyz si vemu 200 l tak mi to toceni (s Discusem) zatim nejak nejde. Musim samozrejmne hodne trenovat (taky ty aerovleky). Ale pro zajimavost, kolik by jste doporucovali si vzit vody na vcerejsi task a proc?
5) Jake heslo je na teamspeak speedbattle resp. jaky teamspeak server pouzivat. Ja jsem se dostal jen na alt. teamspeak (Letka 13) a vcera tam nikdo nebyl...
6) S nikym jsem se nesrazil tak doufam ze jsem vam tam vcera neprekazel...

Predem diky za rady.

PoslaťNapísal: 13.08.2007 11:07
od ram
Ahoj.
1.Chápeš to správně.
2.Na CZSK se vyskytují buď klasické rychlostní tasky, kde jde o nejvyšší dosaženou rychlost, nebo tyhle AAT.
3.Lítají se všechny třídy, někdy i dohromady :D . Pro klapkáče existují speciální pozadí na rychloměr, kdy ti to ukáže přímo jaké klapky na jakou rychlost.
4.Letěl jsem včera s plnou (do Jantara toho zas tak moc nevleze :) ). Většinou se lítá s plnou, pouze pokud jsou hodně slabé stoupání tak se vypouští, nebo pokud se dotanu tak nízko, že už je stoupání hodně slabé.
Je to hodně o praxi. Samozřejmě se s plnou točí hůř, obzvlášť se standardy.
5.Heslo je napsané přímo na stránkách Speedbattle :) , ale nemusíš hledat je to: ask13
Dneska se chodí na ten TS Speedbattle, protože se zbývajícími byly problémy.
6. Letěl jsem na jiném serveru :D

PoslaťNapísal: 13.08.2007 11:14
od valajda
Ahojj!

K bodu 1)
Máš pravdu, když přelítáš určený čas, dělí se vzdálenost tvým časem. Druhý má sice nižší průměrnou rychlost, ale letěl na větroni s nižším koeficientem DAeC, nevím přesně, jak se to počítá, ale Jantar má oproti ostatním z kategorie Open nižší koeficient, takže s ním teoreticky nezalítáš to, co s ostatníma.
všechny DAeC najdeš buď přímov Condoru nebo tady
http://www.condorsoaring.sk/phpBB2/view ... ight=index

Edit: Ještě se může lišit způsob startu. Většinou je otevřené startovací okno, v kterém můžeš odstartovat podle uvážení. Nebo je tzv. Regatta start, kdy se spustí čas všem v jednu chvíli a záleží tedy, kdo jak rychle odstartuje.

K bodu 2)
Druhy tasků a pravidla jsou na
http://www.sierrahotelracing.com/Assign ... 20Task.htm
Pokud si dobře pamatuju, byl v CZSK pouze klasický Racing task nebo AAT, všechno jsem neletěl, tak mě kluci kdyžtak opravte.

K bodu 3)...koukám, že ram ti už odepsal :-( takže většinou si beru vody plno a vypouštím jen v nouzi, na přeskoky je to výhoda!

PoslaťNapísal: 13.08.2007 13:32
od kaja78
Ahoj,
moc diky vsem za odpovedi.
To pozadi rychlomeru s vyznacenymi klapkami bude predpokladam soucasti nejakeho skinu, ze? Kdyby mel nekdo link, tak budu vdecny....
Co se tyce te vody, tak jsem vcera vypoustel uz na zemi pote co jsem 2x skubl lano :evil:
Sem vcera schvalne pred zavodem trenoval aerovleky s plnym Diskusem a pak musim letet zavod s erem s kterym jsem nikdy neletel.... Ale ve vzduchu se mi pak uz moc libilo, akorad jsem celou dobu premyslel co bylo cilem tasku...

PoslaťNapísal: 13.08.2007 13:41
od Patrik Gach

PoslaťNapísal: 13.08.2007 15:26
od JK
HI,

I have question: could I take a part in wednesday race and sunday race in next week??


Looks like it is possible in this competitions, isn't it?


Best regards, JK

Jaroslaw Kajoch