Stránka 3 z 4

PoslaťNapísal: 13.08.2007 15:38
od M.Svozil
Hi Jarek,
yes, it isn't problem. You can choose your racing day in your profile Login -> Day Zone. You can do this change all days without Wed and Sun.

PoslaťNapísal: 13.08.2007 15:55
od M.Svozil
Výsledky jsou final..H8 a GD5 neposlali IGC, takže je to bohužel za -200 :cry:

PoslaťNapísal: 13.08.2007 15:57
od JK
Ok, thank you. But which day will be scored? ;) First flight or better one?

Jarek

PoslaťNapísal: 13.08.2007 16:32
od M.Svozil
Only first fly of course :twisted:

PoslaťNapísal: 13.08.2007 17:04
od valajda
Václav Kořínek píše:...a že toho je požehnaně, hlavně addony pro FSku, taky Condor atd. a všechny aktivační hesla, ...


Ahoj Vašku
Pokud by ti to pomohlo, mám pro FS2004 staženy téměř všechny addony týkající se CZ a SK (celly, letiště a objekty), takže pokud bys měl zájem, můžu ti je na DVD poslat, myslím, že to mám celkem slušně roztříděný a dokonce i scenery.cfg bych někde našel, takže bys měl o to jednodušší instalaci..... 8)

PoslaťNapísal: 13.08.2007 17:48
od Semrad
Mno, tak hrozne jsem byl zvedavy na IGC ostatnich. Vybral jsem namatkou IGC Pavla Foldyny. Potvrdil jsem si to co jsem si myslel. Na prvnim legu jsem byl hodne rychly. Byl jsem moc namlsany a pokracoval jsem dal. Cesta zpet byl horor. Ten horor uz byl pred startem, trikrat mi padlo pripojeni a nakonec jsem letel offline a navic jsem startoval dost dlouho, tim spis jsem to mel otocit driv. Mam sice nejdelsi vzdalenost, ale to mi je prd platne.

Report je na http://virtualsoaring-cr.tym.cz

PoslaťNapísal: 13.08.2007 20:00
od Fazol
No,taky jsem postupně spomaloval. Byly místa kdy to stálo za prd. :lol:

PoslaťNapísal: 13.08.2007 21:03
od Skymartas
Tedy pro mne včera ten "autobus" nic moc, ale přece. Držel jsem se celou dobu východně od trati, a podmínky byly dobrý, víc než dobrý.
Jelikož jsem neustále odpovídal na všetečné dotazy synáčka, zblbnul jsem otočení zpět a nasadil příliš brzy zpátky. Naprosto vycházelo stoupání a já snižoval a snižoval rychlost, bych se alespoň trochu přiblížil čas. limitu. :cry:
Dokluz na 115 km/h a výška 500m v cíli.... :evil:

PoslaťNapísal: 13.08.2007 22:18
od M.Svozil
To brždění je vcelku zbytečný..možná je lepší v takovým případě doletět o 5 min dřív...ono to stejně spočítá uletěnou vzdálenost / 1:45 h, pokud doletíš dřív..takže si tím vlastně nepomůžeš, protože km už nenaženeš a maximálně ztratíš na rychlosti.

PoslaťNapísal: 13.08.2007 22:52
od Krejca
Průser je když se udělá AAT blbě. Najednou je super počasí a ti nejlepší to natáhnou až na konce všech kružnic a doletí před limitem. Tímse jim třeba z průměru 120 udělá 105. A ti co letěli pomaleji, a doletěli na čas s průměrem 110, tak ti vyhrají. Ale to se v Condorovi ještě nestalo nebo o tomnevím. :wink:

Jinak MSE ty seš fakt borec, když si uletěl 255km a maximální vzdálenost toho AAT bylo 251km. Jak ty to děláš to bych chtěl taky někdy umět. Kdo mi tento jev nějak vysvětlí pls.

BTW: Letěl jsem s Jantarem a byl jsem ve stresu z několikadůvodů proto je ten výsledek takový.

1. Ten rám mě tak štve, přes něj nevidím skoro žádné mrakypřed sebou. :lol:
2. Ve Francii je týden hnusně a zrovna když letím tak mi do stanu přes okno svítilo na notebook slunko. Tak jsem nic neviděl.
3. Žabožrouti nejsou schopni zprovoznit trvale wi-fi a tak musím letat offline.
4. Francouzský team, s kterým je Český na ME na frekvenci tam pořád kecá tím svojím debilním jazykem.
5. Tata letěl AAT na 2 hodiny dolétával dřív než já. :lol:

To byl zase den.

PoslaťNapísal: 13.08.2007 23:13
od M.Svozil
Vysvětlení je celkem jednoduché... poloměr nebyl 50 km, ale 60 km, tedy byla chyba v briefingu..kde je uvedená max. distance 251, ale ve skutečnosti byla 261 km.

PoslaťNapísal: 13.08.2007 23:22
od Krejca
Díky :wink: . Tak to si byl i tak hodně daleko Martine. To cgr. Já letěl a jen jsem se díval jak se snižují a snižují základny směrem k horám na které jsem se chtěl dostat. A když jsem tam konečně byl tak se ten mrak rozpadl. :cry:

PoslaťNapísal: 14.08.2007 07:22
od ARNOLD
To Krejča:Nemůžu se než nezeptat jak jde žabožroutům organizace? Byl jsem tam na závodech minulej rok a to co tam předváděli bylo fakt k smíchu :D

PoslaťNapísal: 14.08.2007 08:59
od Krejca
Ani se neptej :lol: .Hrůza a děs. Furt nás poučují o bezpečnosti a samy dělají mnohem nebezpečnější věci pro ostatní. No včera jsme konečně dostali Final výsledky z prvního dne.

PoslaťNapísal: 14.08.2007 21:19
od Semrad
M.Svozil píše:Vysvětlení je celkem jednoduché... poloměr nebyl 50 km, ale 60 km, tedy byla chyba v briefingu..kde je uvedená max. distance 251, ale ve skutečnosti byla 261 km.


No vidis, toho jsem si ani nevsiml. Vim, ze tam bylo 251km, ale pri pohledu na muj vysledek me to vubec netrklo. Taky jsem se vysledkem tentokrat moc nekochal. :P