Den 23

Fórum našich prvních velkých oficiálních závodů

Poslaťod M.Svozil » 04.10.2007 22:18

Nepřeháněj :oops: Myslím, že lepší to bude až další ročník :idea:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Krejca » 04.10.2007 22:23

No to jo protože do National se budou počítat i Poláci a my smrtelníci si můžem dávat šance tak až za 10. místem. :wink:
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 02:37

To asi ne..pokud do toho budou namontovaní Poláci, tak budou mít svoji tabulku...
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 12:06

Ivo Kulich píše:Když už tady Marku odpovídáš na tolik dotazů,zeptám se taky.Proč ve dni 10 nemám 1000 bodů.To jen tak ze zvědavosti...


Protože by vyhrál VLK...ten má 1000pt -7 pt penalty, ty jsi byl druhý o jeden bod, ale on si to pokazil trestnými body..tam už vidíš výsledek po odečtení trest. bodů
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 12:24

Cadfael píše:Ad crash: prosím abych nebyl podezříván z nepřejícnosti, nebo jakýchkoli negativních komentářů, já osobně nicméně nechápu, za jakých podmínek crash není crash. Terenní nerovnost podle mě znamená špatnou volbu plochy a poškozený kluzák (a to říkám jako člověk, který do pole šel už mockrát a za dva roky má jen 6 crash, vždy zaviněných mou chybou a nikdy terenem :) ) Co tedy znamená crash a od jakého poškození letadla už je crashem? :wink: Já si osobně myslím, že jediná možnost v intencích condora je to, co condor ohlásí - pokud je v logu napřed landing, a pak crash, tak to logiku má. Pokud ne, osobně je to pro mě crash. Člověk taky nemůže být jenom trochu mrtvý :) Ale prosím aby to nebylo bráno jako jakýkoli protest nebo kritika jury - já s tím nemám žádný problém, ale vidím za tím jenom komplikované vysvětlování, komu uznat a komu neuznat a osobně mi trošku vadí, že tím se eliminuje jednoduchost a jasnost regulí, což může vést k tomu, že ti, kterým crash nebude uznán jako ne-crash, se mohou cítit poškození. Ale jak říkám, je to jenom názor k zamyšlení do budoucna, nijak nezpochybňuji, nenavrhuji, nekritizuji... protože úplně podle pravdy je mi to naprosto jedno :)


Tady s tím úplně nesouhlasím, zvláště pokud je za crash nějaká sankce....Condor je opravdu hloupej a někdy přejetí terénního zlomu vyhodnotí příliš horlivě jako crash. Mám pocit, že když se někdo takto cítí poškozen, tedy že je to spíš chyba software a je schopen to doložit, proč to považuje za nesprávné vyhodnocení, tak by tady měl mít dovolání u někoho, kdo rozhodne, nakolik má pravdu. Myslím, že v reálu jsou drobné šrámy z polí nebrány hned jako nehoda a mimořádná událost ve stylu, že stroj je dobrý akorát na trsátka...

Moje stanovisko je, že dokud je letadlo pohromadě a sedí v terénu, kde lze přistát (tedy ne na 30 stupňovém svahu) a záznamy o letu ukazují, že pilot se blížil k zemi v duchhu přistání, tak je v pořádku se takovýmto incidentem zabývat a rozhodnout. Navíc lze využít FTR a incident prověřit přes ghosta v případě velkých pochybností.

Ještě k logu !pokud je landing a pak crash, tak to je podle mě logika taková, že pilot přistál na svahu a pokud nedrží brzdu, tak dříve nebo později někam zahučí a dostane crash, takže se mi tohle zdá víc jasnější, jako špatný výběr plochy, než konstatovaní rovnou crash.
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Cadfael » 05.10.2007 12:42

s tím lze souhlasit :wink:

Add: je by bylo asi dobré pro příští ročník přesně definovat podmínky revokace crashe - ono nic neviditelného v condoru není, a ty zlomy jsou vidět ze vzduchu, pokud člověk udělá obhlídku plochy, ale ne vždy je na to čas a někdy se to přehlédnout dá, to je pravda. Já to skutečně nekritizuji, jenom myslím, že by bylo dobré mít jasné regule, aby se necítil nikdo poškozený. Typu - musí být fotka celého větroně, terén kolem musí být vhodný pro přistání do teránu atp. Ale to jsou jen náměty, nic jiného.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 13:39

To je jasný..tenhle rok se věci podchytily jen teoreticky na základě doměnek a znalostí, kde můžou vznikat problémy. Na některý věci se nemyslelo, některý věci jsem ani nepředpokládal, že se stanou...a něco není dotažený úplně do konce. Příště to bude lepší :wink:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Semrad » 05.10.2007 18:30

M.Svozil píše:Tak mám hoši pocit, že jednodušší je postavit atomovou elektrárnu, než pořádat CZSK Cup. :roll: :? :) :D :lol: 8)


To prokleti jsem myslel v legraci, i kdyz mi do smichu moc nebylo, to je pravda. Taky jsem online nerekl ani slovo, jen jsem tise bublal. :lol: Cz-SK Cup je urcite organizacne na lepsi urovni jak SBC. Delate to skvele, jen uz zadne speky :lol: nebo to bude moje smrt, uz nejsem nejmladsi. :P
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 21:50

:lol: :lol: přece tady nechceš být do 100 let..poslední 3 kousky jsou odemně totiž..no letěl by jsi někdy 320 kilometrů 24.10.?? :lol: :lol:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Semrad » 05.10.2007 21:56

:shock: Tak to tedy nepoletim, kdo by za me rano vstaval. :P Leda bys posunul zacatek. :wink:
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 21:57

To si necháš ujít FINAL DAY?? Nevěřím..dneska jsem to hodinu testoval, něž jsem naladil čas začátku tasku :lol:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Semrad » 05.10.2007 22:00

A co takhle presunout FINAL DAY na patek? To by nemel byt snad problem.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 22:05

Já myslím, že se to dá zalítnout okolo 2:15 - 2:20...takže netřeba.. 8)
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Semrad » 05.10.2007 22:08

To se pojede na vylet do Alp? :wink:
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod M.Svozil » 05.10.2007 22:09

Překvapení... :lol:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

PredchádzajúciĎalší

Späť na CZ-SK Cup

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 8 hostia
cron