Den 23

Fórum našich prvních velkých oficiálních závodů

Poslaťod Ivo Kulich » 04.10.2007 11:54

M.Svozil píše:
No doufám, že to Ivošovi ještě :lol: nandám

:lol: Máš sportovního ducha.Tak to má být.Nedám se tak snadno :lol:
Ivo Kulich
 
Príspevky: 419
Registrovaný: 25.05.2006 14:03
Bydlisko: Bělá pod Bezdězem

Poslaťod bumper » 04.10.2007 11:57

M.Svozil píše:2 zprávy:
- JK se odvolal proti nehodě a náležitě zdokumentoval, že se jednalo o terénní nerovnost, kde condor vygeneroval crash - status změněn na landing.


Tohle me vcelku zajima, protoze jsem taky dostal 2x crash za pristani do terenu, aniz bych nejak viditelne poskodil vetron. Prosim neberte to jako ze si stezuju, to ani nahodou, jen me to zajima z technickeho hlediska veci, jak se da toto zdokumentovat, ze o crash neslo ? Psalo se tu, ze jak Condor ohlasi crash, tak pres to nejede vlak i kdyby mel pilot pocit, ze sedl do vaty a nic neposkodil.
Obrázok Obrázok
Obrázok užívateľa
bumper
 
Príspevky: 831
Registrovaný: 07.06.2006 19:44
Bydlisko: Brno

Poslaťod M.Svozil » 04.10.2007 12:02

No pokud si dobře vzpomínám, tak v pravidlech jsou popsány postupy, jak podat protest proti crashi..ne proti zamrznutí condora a podobným věcem..to se týkalo status Racing.

Musíš podat do 24h protest..zaslat IGC a FTR a v ideálním případě foto z místa přistání popř. svědectví...smozřejmě je ideální, pokud v logu figureje slovo landed před crashed, což se v případě neviditelného terrénního zlomu nestává..
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod M.Svozil » 04.10.2007 12:05

Ivo Kulich píše:
M.Svozil píše:
No doufám, že to Ivošovi ještě :lol: nandám

:lol: Máš sportovního ducha.Tak to má být.Nedám se tak snadno :lol:


To je mi jasný hade! :lol: 3x 1000 bodů ale musí stačit :lol:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod bumper » 04.10.2007 12:09

M.Svozil píše:No pokud si dobře vzpomínám, tak v pravidlech jsou popsány postupy, jak podat protest proti crashi..ne proti zamrznutí condora a podobným věcem..to se týkalo status Racing.

Musíš podat do 24h protest..zaslat IGC a FTR a v ideálním případě foto z místa přistání popř. svědectví...smozřejmě je ideální, pokud v logu figureje slovo landed před crashed, což se v případě neviditelného terrénního zlomu nestává..


Aha, tak to uz je pro me asi spanelska vesnice :) Ja myslel, ze pokud to hodi crash, tak uz nikde jinde nelze zjistit jestli to crash byl, nebo ne a ze uz jde jen o " pocit " toho pristavajiciho. Diky za odpoved, priste si dam na te skale vetsi pozor :lol:
Obrázok Obrázok
Obrázok užívateľa
bumper
 
Príspevky: 831
Registrovaný: 07.06.2006 19:44
Bydlisko: Brno

Poslaťod M.Svozil » 04.10.2007 12:20

Pravda je, že jsem někde v minulosti někomu nebo několika slíbil opravu a asi se tak nestalo nebo spíš jsem na to zapomněl...pokud si tedy vzpomínáte..napište sem a opravíme to... :oops:
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Ivo Kulich » 04.10.2007 13:14

Když už tady Marku odpovídáš na tolik dotazů,zeptám se taky.Proč ve dni 10 nemám 1000 bodů.To jen tak ze zvědavosti...
Ivo Kulich
 
Príspevky: 419
Registrovaný: 25.05.2006 14:03
Bydlisko: Bělá pod Bezdězem

Poslaťod Cadfael » 04.10.2007 13:56

Ad crash: prosím abych nebyl podezříván z nepřejícnosti, nebo jakýchkoli negativních komentářů, já osobně nicméně nechápu, za jakých podmínek crash není crash. Terenní nerovnost podle mě znamená špatnou volbu plochy a poškozený kluzák (a to říkám jako člověk, který do pole šel už mockrát a za dva roky má jen 6 crash, vždy zaviněných mou chybou a nikdy terenem :) ) Co tedy znamená crash a od jakého poškození letadla už je crashem? :wink: Já si osobně myslím, že jediná možnost v intencích condora je to, co condor ohlásí - pokud je v logu napřed landing, a pak crash, tak to logiku má. Pokud ne, osobně je to pro mě crash. Člověk taky nemůže být jenom trochu mrtvý :) Ale prosím aby to nebylo bráno jako jakýkoli protest nebo kritika jury - já s tím nemám žádný problém, ale vidím za tím jenom komplikované vysvětlování, komu uznat a komu neuznat a osobně mi trošku vadí, že tím se eliminuje jednoduchost a jasnost regulí, což může vést k tomu, že ti, kterým crash nebude uznán jako ne-crash, se mohou cítit poškození. Ale jak říkám, je to jenom názor k zamyšlení do budoucna, nijak nezpochybňuji, nenavrhuji, nekritizuji... protože úplně podle pravdy je mi to naprosto jedno :)
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 04.10.2007 16:45

Souhlasim s Milosem, v pripade spatneho sednuti by se to melo brat jako crash. Muzu ti poslat tisic fotek, jak sedim na zemi neposkozen, treba ze vcerejska, ale o tom v dalsim prispevku. :wink: Trikrat uz jsem mel crash za pristani do terenu, ac zdanlive rovna plocha ve skutecnosti rovna nebyla, i kdyz by se mi chtelo rict, ze by to crash byt nemel, presto bych trval na crash. Pilot musi sednout tak, aby letadlo neposkodil. Tento rozsudek pro JK bych bral jako vyjimku. Me treba se stalo, ze jsem sedl, uz jsem temer stal a pro polozeni kridla to ohlasilo crash, nikde zadny strom, teren naprosto rovny. Vubec me nenapadlo podavat protest.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Krejca » 04.10.2007 16:48

Condor je na toto strasne haklivy. Stejne tak jak na flutter. V realu ty letadla vydrzi jeste par desitek km/h pres maximalku, sice ne treba dlouho ale vydrzi, v condorovi ji stačí překročit a už jsou křídla v čoudu.
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Poslaťod Semrad » 04.10.2007 17:12

Ted co se tyka vcerejsiho....ehm letu. Trochu jsem vychladl. Uprimne Marku jsi proklet az k Praotci Cechovi. :lol: Ta zona byla na podminky dost brutalni, ale podminky meli vsichni stejne. Odstartoval jsem dobre, vrhnul jsem se k mraku na kopci, tam nic nebylo. Letel jsem tedy dal, u zony byl cerstvy mrak, vedle tocil RM. Vario "vylezlo" na nulu a chciplo, tady padlo prvni spatne rozhodnuti. Mel jsem jit pod zonu, ale to jsem zavrhl uz za vlecnou a po zkusenostech s mizernym stoupanim, jsem byl presvedcen, ze podletat je sebevrazda. Vratil jsem se na start, ale tam nebyl jediny mrak, tak jsem zakotvil asi 8km pred startem v +1,2m/s, chvilema i +1,8. Jenze jsem nestihl vylezt do startovni vysky do konce startovniho okna. Tady padlo druhe spatne rozhodnuti, mel jsem sednout na misto vraceni se na start, stejne jsem si jisty, ze by se zapocital prvni start. Proste jsem se nechal ukecat a take se nerad vzdavam, i kdyz letet nemelo smysl, presto jsem se vydal na trat znovu. Samozrejme po trati az k zone nebyl jediny pouzitelny mrak. Proto padlo rozhodnuti zonu podletet. Natlacil jsem to, nechaval jsem si stale rezervu na rychlosti, jako to delam vzdy. Zona se blizila, pritlacil jsem o neco vic a drzel rychlost, pred carou. Sledoval jsem PDA a hranu zony, vychazelo to. 1030...1020...brzdy jsem nechtel vysunovat, abych mel co nejdelsi vyskovou vydrz pod zonou...1015...pohoda....1010....1002...buch, kridlo bylo v hajzlu, v prvni chvili jsem si myslel, ze jsem se srazil s RM...mackal jsem "Q"...nic. Jen jsem zkoprnele ziral. Flutter jsem vubec nezaregistroval, mozna jsem ho neslysel pres konverzaci, tady je vyhoda joye s FF, tam jsem ho citil, u noveho joye FF nemam. Jsem si jisty, ze jsem za cervenou nebyl, navic jsem mel odpustenou vodu. Kazdopadne to bylo tak rychle, ze jsem nestihl rict ani "a". Uz se mi to stalo, kdyz jsem letel prvne na patchi s upravou flutteru. Na druhou stranu, kdybych si povytahl brzdy, mohl jsem byt mezi zivymi. Premyslel jsem o tom cely den. Kdybych to letel znovu, tak bych udelal uplne stejne rozhodnuti. Proste se mi stesti vyhyba cely Cup.
Chlapci, cisla hovori jasne...ztrata 405 bodu se dohnat neda ani teoreticky, jsou jen tri zavody a Krejca je sakra dobry a nebo ma takove stesti. Kazdopadne jsem se rozhodl pokracovat(a rozbit to jeste jednou :twisted: ). Budu se bit s Pavlem o 4. misto, i kdyz je taky lepsi nez ja.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Krejca » 04.10.2007 17:42

No teoretická šance je. Tři závody a stačí když to dvakrát rozpráším v lese. :wink:. Takhle mi to vcera nabizel Pavel :lol: .

Nicméně je to velká škoda, já doufal, že to dopadne tak, že v national bych byl třetí já a ty bys byl třetí v international. Ale teď to dopadne nejspíš uplně jinak já budu "možná" třetí v national ale PIT a F9 budou podle me prede mnou. :cry:
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

Poslaťod Fazol » 04.10.2007 18:18

Krejčo,to byla lákavá nabídka :lol: Měl bys to zvážit :lol: Jinak co se týká CZSK , tak si myslím,že jde hlavně o to , že tu je skvělá parta a supr zábava. Lítáme hlavně pro radost ne? A to,kdo kde skončí na kterým místě , by jste měli brát s rezervou přece :D Ale to neznamená,že se neporvu o 4 místo :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrázok
Fazol
 
Príspevky: 81
Registrovaný: 04.02.2007 11:46
Bydlisko: Frýdlant nad Ostravicí

Poslaťod M.Svozil » 04.10.2007 22:13

Tak mám hoši pocit, že jednodušší je postavit atomovou elektrárnu, než pořádat CZSK Cup. :roll: :? :) :D :lol: 8)
Naposledy upravil M.Svozil dňa 04.10.2007 22:17, celkovo upravené 1
Obrázok Obrázok
M.Svozil
 
Príspevky: 1666
Registrovaný: 18.09.2006 12:49

Poslaťod Krejca » 04.10.2007 22:16

Tak ty jsi tu organizaci spolu s Patrikem vyšperkoval do takové podoby, že je to možná i lepší než SBC. Přinejmenším stejně kvalitní.
"Fly fast, live slow"
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Krejca
 
Príspevky: 950
Registrovaný: 02.02.2007 13:30
Bydlisko: LKHN (Hranice)

PredchádzajúciĎalší

Späť na CZ-SK Cup

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 5 hostia
cron