Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: 09.10.2007 08:49
od Cadfael
Já nevím, ale mě to nepřipadlo ani nestandartní. Já jsem tu zónu prostě normálně obletěl spodem, a kus za ní jsem se sešel s lidmi, kteří se ji pokoušeli nadletět či podletět. Na délku tásku to ani nebyla velká zajížďka. Naopak si myslím, že to byl velmi zajímavý tásk, u kterého člověk musel použít i nejlepšího přítele plachtaře, zdravý rozum :)

PoslaťNapísal: 09.10.2007 15:42
od Checker
Mě se to taky líbilo... Před startem tasku hold nebyl čas na nějaké velké taktizování, ale smrsklo se to na variantu a.) nadletět a b.)podletět
Taky to nebyl klasický chumel splašených větroňů, nýbrž celkem dobře spolupracující dvojice až trojice. Teda až na jednoho splašence ( H8 ), který to natlačil do lesa.... :D

p.s. Miloši, kde jsi přišel ke značce OK-1824...?

PoslaťNapísal: 09.10.2007 16:02
od Cadfael
To je sentimentální vzpomínka na "mého" blaníka OK-1823, kombinovaná částečně se senilitou, protože se mi vždycky to číslo vybavuje jako 1824 :)

PoslaťNapísal: 09.10.2007 19:15
od Checker
Na Blaníčku OK-1824 jsem absolvoval křest vzduchem 28.8.1986 a o rok později i 1. solo a stříbro.... Bylo to v AK Vrchlabí. Takže taky více než sentimentální vzpomínky.... :wink:

PoslaťNapísal: 09.10.2007 19:18
od Cadfael
hrome, to jsem netušil, že jsem trefil jiného skutečného :) . Tak to já si změním OK, abych měl to správné, málo platné, na tomhle jsem měl zase sólo já asi před pěti lety, a to obojí - naviják i aerovlek v jeden podvečer.