Testování výkonu scenerie ČR / test CR performance

Fórum pro vývojáře scenerií a objektů
Forum for developers

Testování výkonu scenerie ČR / test CR performance

Poslaťod Cadfael » 11.05.2007 15:45

Od pátku 11.5 16:00 do úterý 15.5 bude na ftp pro všechny betatestery ke stažení scenerie Czech republic (alfa, technické preview) k otestování výkonu. Každý den do 15.5 bude od 18:30 - 19:30 k dispozici na otestování MP server "CR Test only" s heslem "beta". - viditelný v serverlistu

Tato scenerie by měla mít stejné, nebo horší pametry jako finální verze co do výkonu, množství objektů atp. Start po vstupu do hry je možný pouze Airborne. Na přiložené mapě se Czech republic.bmp se můžete podívat na plánovanou rozlohu.

Prosím všechny testery, aby si scenerii stáhli, rozbalili do složky Condor/Landscapes (pozor, rozbalení trvá hodně dlouho), vyzkoušeli ji v režimu Off-line a potom se některý večer zkusili připojit na můj server. Potom sem, do tohoto threadu prosím napište tyto údaje: (můžete si je zkopírovat text odsud a jenom doplnit údaje)


- Scenerie Slovakia 2.5
OFF Line

čas natahování scenerie XX.XX
fps XX
ON Line
čas natahování scenerie XX.XX
fps XX
shrnutí: létatelné / nelétatelné
poznámka: v případě problémů uveďte prosím konfiguraci pc a typ připojení k síti


- Scenerie Czech republic 0.0
OFF Line

čas natahování scenerie XX.XX
fps XX
ON Line
čas natahování scenerie XX.XX
fps XX
shrnutí: létatelné / nelétatelné
poznámka: v případě problémů uveďte prosím konfiguraci pc a typ připojení k síti
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 11.05.2007 19:40

Prvni kratke porovnani offline.

SVK2.5
nacitani 79s
FPS 27

CR
nacitani 95s
FPS 32

jdu zkusit online

edit. Aha pozde :oops:
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod valajda » 11.05.2007 23:27

Offline porovnání místních scenérií

SVK2.5
nacitani 32s
FPS 45+

CR
nacitani 75s
FPS 27+ (prumerne kolem 40)

V CR docházelo při nízkém letu nad terénem k záškubům i při fps 40 a nebyla to "práce na silnici". Co to je?
Obrázok
Obrázok užívateľa
valajda
 
Príspevky: 790
Registrovaný: 04.01.2007 19:24
Bydlisko: Praha

Poslaťod Cadfael » 12.05.2007 07:10

Ty záškuby netuším, ale zkus prosím tě defragmentovat disk a vyzkoušej znovu. Pokud by se jednalo o nějaký trvalý jev, který by pozorovalo víc lidí, tak by to bylo zlé - mohlo by se jednat o nějaký problém s tím větším terénem. Tohle je dost důležité na otestování... Jinak tohle jsem zažil jednou v on-line na jiné scenerii, FPS 80 a cukal mi terén při zatáčkách, a bylo to asi výpadky v síťové komunikaci(?), protože tentýž terén mi to příště nedělal...
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 12.05.2007 07:19

Nova data

Nacitani 108s :!: (mne by to uz asi vykopavalo pri online, ale to se jeste odzkousi.)

FPS 32 (1500m)
FPS 20 (nizky prulet nad lesem+mestem)

Edit:krome klasickeho nacitani jsem zadne zaskuby nezaznamenal a to jsem letel hodne daleko a hodne nizko. :wink:
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Cadfael » 12.05.2007 07:26

Pustím vám na dopoledne server a jdu do práce, pak bude zase večer. Zkus to budeš-li mít chvilku. Díky
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 12.05.2007 08:32

Online data:

nacitani 96s (byl jsem tam sam)

FPS 20-27 (zadne zasadni vykyvy)
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Cadfael » 12.05.2007 08:36

No pokud ses tam dostal ty, Martine, tak se přestávám bát.. :)
Díky.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 12.05.2007 08:41

Ono taky zalezi na tom, co to udela az tam bude 30 lidi. To muze nacitani zpomalit mozna i o 10s. Tech 96s uz je skoro na hrane, pres 100s uz to zacina byt problem.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod valajda » 12.05.2007 09:17

- Scenerie Slovakia 2.5
OFF Line
čas natahování scenerie 32s
fps 45+

- Scenerie Czech republic 0.0
OFF Line
čas natahování scenerie 75s
fps 27+ průměr kolem 40
ON Line
čas natahování scenerie 45s
fps 35+
shrnutí: létatelné :lol:

Zkontroloval jsem zapnuté programy před letem a záškuby jsem v Onlinu nepozoroval, takže asi to bylo compem, i když jak říkám, Slovakii to nevadilo!
Příčinu toho "pomalejšího posunu terénu" už jsem taky objevil, teď v Krnově. Pouze optický klam - letiště je výš nad terénem, teď když jsem podlítával hangáry jsem si to uvědomil.... :D
Obrázok
Obrázok užívateľa
valajda
 
Príspevky: 790
Registrovaný: 04.01.2007 19:24
Bydlisko: Praha

Poslaťod JBr » 12.05.2007 09:47

Takze muj prvni pokus...

Slovakia 2.5
Nacitani: 43 sekund
FPS: 38-40

Czech Republic 0.0
Nacitani: 35 sekund
FPS: 38-44

Oboje bylo airborne do 700 metru nad Medlankami.

Czech Republic 0.0 - ONLINE
Nacitani: 38 sekund
FPS: 36-40

Pro Milose: Clovece, ja ti nevim. Ja mam porad pocit, ze je tohle moc optimisticke. Bojim se, ze az tam budou ostre velke textury, tak ty casy pujdou do kytek, protoze ted to v podstate nic nenahrava, pak to bude nahravat fajly, ktery jsou skoro 17x tak velke.

Edit: Prihodil jsem online.

To me taky privedlo k myslence, ze pokud bysme opravdu chteli srovnavat nejak vic jak moc se projevuje vykon pocitace, meli bysme ty offline testy delat vsichni na jednom miste, zacinat ze stejne vysky, atd. Protoze co misto, to jina konfigurace terenu, objektu, lesu a tedy i jine FPS.
Naposledy upravil JBr dňa 12.05.2007 10:00, celkovo upravené 1
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Cadfael » 12.05.2007 09:58

Já nevím, myslím že to nebude mít vliv, protože textury se načítají postupně, ale můžeme to snadno vyzkoušet. Vezmu univerzální texturu 2048x2048, vygeneruji DDS a vyzkoušíme to nejprve spolu, protože odhaduji, že tohle monstrum bude na disku finálně zabírat cca 800MB - normální scenerie mají okolo 500MB. Ale den dva mi to zabere než se k tomu dostanu.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod JBr » 12.05.2007 10:01

No, ja si to v podstate muzu udelat sam. Staci vzit jakoukoliv texturu a nagenerovat patricne pojmenovane soubory.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Cadfael » 12.05.2007 10:05

Zrovna to dělám taky, ale musel bych ručně pojmenovat cca třetinu čtverců co mi chybí, nebo vymýšlet skript na automatické přejmenování, který by mě zabral víc času než to udělat ručně. Zkusme to tedy oba, ať nemusíme tyhle textury tahat na web. Pokud dojdeme k nějakému významnějšímu zhoršení, dáme je testerům na ověření, pokud ne, smažeme...¨

Pokud bys na to udělal nějaký skript, tak mi ho prosím pošli..
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod JBr » 12.05.2007 10:14

Udelam batak, za chvili ti ho poslu.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Ďalší

Späť na Scenery development

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť
cron