Jak vyrobit scenerii

Fórum pro vývojáře scenerií a objektů
Forum for developers

Poslaťod Cadfael » 06.01.2008 10:10

cca 5 metrů....
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod Semrad » 06.01.2008 10:40

Cadfael píše:cca 5 metrů....
Tak to pocitam spravne, nekde jsem to cetl, ale radeji se zeptam. :wink:
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod Cadfael » 06.01.2008 11:03

já to nepočítal, byť by to šlo - v CST vidíš rozměry a vzdálenosti, tak stačí zhruba vzít velikost jednoho čtverce a podělit 2048, ale opticky mi to tak nějak vychází.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod JBr » 06.01.2008 12:08

Semrad píše:Znalci, kolik je jeden pixel metru pri rozliseni 2048x2048?


Jak kde, bych rekl. Zeme neni ctverata, takze pocet pixelu na terragenovy ctverec bude zalezet na zemepisne poloze. Aspon to je moje teorie :)
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod JBr » 06.01.2008 12:13

Jo a urcite to nebude 5, aspon ne v nasich koncinach. Vysocina ma 4x4 ctverce a cca 92x92 km, takze vychazi 23 km na hranu jednoho ctverce. Podelene 2048 a vychazi neco pres 11 metru.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Cadfael » 06.01.2008 12:13

JBr píše: Zeme neni ctverata, takze pocet pixelu na terragenovy ctverec bude zalezet na zemepisne poloze. Aspon to je moje teorie :)


Teď jsi mi připoměl docenta Vajgla z Cimrmanů, který spočítal Cimrmanův příchod do liptákova na 10.5.1901 +- 500 let :)
Ono je v zásadě jedno, jestli je pixel 5m-+10m, protože je to tak sviňsky hrubé, že se na textuře nedá nic namalovat. Má silnice 2 pixely vypadá široká tak cca 15 metrů :) Já měřím jednotky scenerie na rozpětí ASW28 - jedno ASW - silnice, dvě ASW - dálnice... a tak. Město - moc ASW :)
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Poslaťod JBr » 06.01.2008 12:54

Samozrejme v tom mem postu nemelo byt pocet pixelu na terragenovy ctverec, ale pocet metru :)

Jo, je to velmi hrube rozliseni a kdyz se tam nacpe neco vetsiho, jako treba u Katalanska, tak to Condor nemusi prekousat.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Semrad » 06.01.2008 22:53

S tvurcema scenerek se nejak roztrhl pytel. Asi by to chtelo informovat a me scenerce Japonska, aby to jeste nekoho nenapadlo. Bohuzel anglicky neumim.
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Semrad
 
Príspevky: 2505
Registrovaný: 01.09.2006 10:02
Bydlisko: Chrudim

Poslaťod JBr » 07.01.2008 01:21

Sepis nejaky plky cesky a posli mi je do PM. Mezitim si natipej nejaky obrazky, ja ti to pres den prelozim a muzes tim ohromit na foru, aspon zase uvidi jak pracuji zlaty cesky rucicky ;)
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
JBr
 
Príspevky: 918
Registrovaný: 07.05.2006 12:07

Poslaťod Václav Kořínek » 12.01.2008 16:52

Na oficiálním fóru jsem si přečetl, co je potřeba k modelování letadel. Je tam psaný Blender a Wings 3d. Abych nemusel dělat v gmaxu a potom pracně převádět a 3ds zatím nemám, poradíte co z těch dvou je lepší?
Obrázok

Obrázok
Obrázok užívateľa
Václav Kořínek
 
Príspevky: 1484
Registrovaný: 20.11.2006 19:40
Bydlisko: Liberec

Poslaťod Cadfael » 12.01.2008 17:16

Já je krátce zkoušel a Wing3D mi připadal jednodušší, ale nefungoval mi pořádně, tak těžko říct... Oba jsou tak srovnatelné, když se s nimi naučíš dělat, ten prvotní krok zabere asi dost času...
Obrázok
Obrázok
Obrázok užívateľa
Cadfael
Site Admin
 
Príspevky: 4402
Registrovaný: 06.05.2006 18:58
Bydlisko: CZ, Brno

Predchádzajúci

Späť na Scenery development

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia
cron