od JBr » 29.12.2007 15:43
od Václav Kořínek » 31.12.2007 17:56
od Václav Kořínek » 03.01.2008 16:08
od Cadfael » 03.01.2008 17:03
od Václav Kořínek » 03.01.2008 18:08
od Cadfael » 03.01.2008 19:31
od bumper » 04.01.2008 00:23
Cadfael píše:Ne, kanály jsou zcela nezávislé vrstvy na normálních, patří sem např. masky. Kanály najdeš ve photoshopu na jiné záložce než normální vrstvy. Jde tam samozřejmě vytvořit i vrstva alfa. Otevři si tu drevesu.dds a zkus si ten alfa kanál najít, je to krásně vidět jak vytvoří obrys stromu když ho zapneš.
od Semrad » 04.01.2008 17:43
Václav Kořínek píše:Jelikož se neletí SBC, tak se asi budu zase vrtat v modelování. A při té příležitosti mám dotaz. Jak fungují a jak se dělají průhledné textury? Třeba zábradlí. A jak to "funguje" u průhledných materiálu? Třeba je uprostřed stěny okno z průhledného mat., jak tu stěnu otexturovat?
A pro Martina Sem. - zatím nemůžu najít pořádné a použitelné fotky domů v Japonsku. Ale hledám dál.
od Václav Kořínek » 04.01.2008 20:02
od Cadfael » 04.01.2008 20:39
od Václav Kořínek » 04.01.2008 21:48
od Cadfael » 04.01.2008 23:54
od Václav Kořínek » 05.01.2008 16:48