od Cadfael » 26.02.2008 16:55
od Semrad » 26.02.2008 17:09
Cadfael píše: Jenom doporučuju vždycky když děláš čtverec, tak mu rozšířit plátno na 4096x4096 (dát ho do rohu), do zbylých rohů dát sousedící už hotové čtverce (bmp) a ručně opravit okraj mezi nimi.. Pak ty přechody mezi čtverci nebudou skoro vidět - vyjma toho, co dělá condor až máš textury sladěné jakkoli dobře vždycky - ale to už není tak strašně rušivé jako nenavazující textura.
od swt » 26.02.2008 17:14
od M.Svozil » 26.02.2008 17:34
od Semrad » 26.02.2008 18:02
swt píše:Mě tam nějak neseděj ty dvě zelený, horní level je dožluta a spodní domodra, nějak se to v mých očích tluče, víc bych je odstínově přiblížil ... jinak dobrý.
To se mi to radí když jsem nikdy nic nematlal ...
od swt » 27.02.2008 09:15
od Hornet » 27.02.2008 10:10
od Semrad » 27.02.2008 10:23
Hornet píše:Priznám sa mne sa viac páčila tá prvá verzia lesov, najako pre moje oči bola prirodzenejšia. Ale je to vec názoru a aj zhody s reálom. Tie roviny sú totálna bomba, ja tam fakt vidím tú ryžu.... Super!
od Václav Kořínek » 28.02.2008 18:53
od Václav Kořínek » 28.02.2008 19:39
od =M@trix!= » 28.02.2008 23:01
Václav Kořínek píše:Nyní "pracuji" na vesnických domech a sbírám poznatky o Japonských městech.
od Václav Kořínek » 26.03.2008 17:34
od Semrad » 26.03.2008 17:51
Václav Kořínek píše:Velice rád ti to přenechám. A myslím to vážně. Nic mi nejde. Teď třeba mi nejde v Gimpu převod do .dds. Plugin jsem nainstaloval, ale nic. Abych nemusel složitě převádět z gmaxu do 3ds, tak jsem zkoušel jak Wings, tak i v Blenderu. Wings jsem vůbec nepochopil, Blender částečně, ale je nepředstavitelně chaotický. K tomu musím vždy vypnout AA a AF, jinak nefunguje.