Nejlepší je asi 3DStudio. Jenže to je "běh na hodně dlouhou trať". Člověk něco udělá, pak hned zjistí, že to jde líp a pořád dokola...
Takže si to chce stanovit nějakou fázi, která se bude považovat za konečnou a pak výsledek pustit dál. A až potom, časem, začít vylepšovat. Viď Miloši
No a nejhorší je texturování. Respektive výroba textur. Pokud v tom není člověk trochu zkušený, tak se tím bude prokousávat hodně dlouho, jako třeba já
Tedy pokud si bude brát za vzor Miloše!
Samotné modelování je potom jednoduché, pokud se dodrží omezení Comdora. Takže: klasický domek se sedlovou střechou 12 polygonů, panelák 8 polygonů... Počet textur na objekt si už nepamatuju, ale docela málo, takže na jednu texturu toho nacpat co nejvíc.
Jo, 3DS stojí něco kolem 100000,-Kč
. Potom je ještě Wings a podobné freesofty, nebo Gmax a pak mít někoho, kdo má 3DS a umí překonvertovat.
EDIT: Jo a abych nezapoměl: chce to mít čas. Na něj to je náročné. Já ho neměl a díky tomu vlastně Martin Semrád ukončil práci na Japonsku.