Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: 25.01.2008 09:21
od Václav Kořínek
Jak tak koukám, tak jsem o nic nepřišel, že jsem poslední tři dny neletěl... Snad už v neděli ráno poletím. :wink:

PoslaťNapísal: 25.01.2008 10:18
od Ivo Kulich
Ahoj kluci,gratulace rychlíkům MSE moc pěkný a Brábo co jsi to minule říkal o slepém kuřeti :lol: :?: Jinak task to byl pěkný ale nějak jsem nestačil :wink:

PoslaťNapísal: 25.01.2008 10:36
od Semrad
Po doletu jsem mel docela dobre pocity, i kdyz jsem tam citil velke rezervy, ktere se nakonec potvrdily. Ovsem co jsem zjistil z IGC Bennicka me docela konsternovalo. On letel dokluz ze stejne vysky 250km/h a ja jen 200km/h. To je opravdu zakramentsky rozdil, mel jsem sice rezervu 180 metru na DDH, ale stale jsem ji drzel a poastupne zrychloval. Tenhle rozdil se mi zda na stejne ero strasne veliky. Bud to tlacil az na nulu nebo je to nekde jinde, treba nastaveni teziste nebo nedejbože rukama. :lol:

Report je na http://virtualsoaring-cr.tym.cz

Gratulace vsem, pekna prace Brabo. :wink:

PoslaťNapísal: 25.01.2008 19:55
od 61 Brába
No co by? Zase slepý kuře jedno zrníčko našlo :-) Jako obvykle jsem nakonec letěl úplně jinak, než podle plánu a protže jsem neměl výšku na přeskok na ten svah za východní jezero, tak jsem to čadil po tom předním svahu. No a nakonec se to ukázalo být jako rychlejší (přestože delší) cesta, protože jsem nikde nemusel dotáčet na překonání hřebenu. A to je celý. Jennen letěl ještě chytřeji - kratší a efektivnější cestou. Z proběhlé diskuze ale soudím, že ne na první pokus. Já bych preferoval generování hesla každému pilotovi zvlášť (to by se ale asi musel naučit Kondoří server že?), aby se nemohlo předávat. A v Kondořím brífingu schovaný počasí s vyjímkou síly a směru větru. Reálný pilot taky předem neví jestli budou stoupáky silný, nebo slabý a jak vysoko budou základny. Pravidla holt musí být tak tvrdá, jak jsou piloti vychcaní.

PoslaťNapísal: 25.01.2008 20:05
od Václav Kořínek
Reálný pilot ví (skoro). Pamatuješ nebo znáš "výška, teplota, tlak, rosný bod", suchá a vlhká adiabata...?

PoslaťNapísal: 25.01.2008 20:25
od Krejca
Ale nevi ze v rovine bude na te a te souradnici nejsilnejsi stoupak dne jako nekteří :lol:

PoslaťNapísal: 25.01.2008 20:33
od 61 Brába
Předpověď počasí je vždycky jenom předpověď. Kolikrát já už slyšel že "Bouřky dneska na 100% nebudou"? :) U Kondora jde o nastavení počasí, které je v tomto směru definitivní.

PoslaťNapísal: 26.01.2008 07:49
od Václav Kořínek
Tady budu oponovat. V briefingu má být vidět nastavení počasí. V reálu se na trať bez znalosti podmínek taky nikdo nevydá. Vyjedou se výstupy, předpověď a zjistí se jak vysoko budou základny, jestli vůbec budou cumuly, jaká bude pravděpodobná síla stoupání, směr a síla větru v různých výškách... Nevidím v tom problém ani v Condorovi, protože i když si "nanečisto" (offline) vyzkouším nastavení před letem, tak nezjistím kde jsou stoupáky. Problém je s tím, co někteří předvádí. Pořadatel by měl zajistit, že když se někdo připojí třeba ráno, tak aby mu neuznal let na dalším serveru. Jsou výjimky (modrá smrt, výpadek proudu...), ale to se už musí řešit individuálně. Pokud tedy někdo pošle mailem IGC ve 22hod., ale měl nastavenou zónu v 7:45, na tom serveru byl a poslané IGC je ze serveru v 18:45, tak by mělo pořadatele něco napadnout.
Jenže to by se muselo zkoumat kdy byl kdo přihlášen na kterém serveru a do toho se nikomu nechce. Už vloni jsem několikrát zaznamenal jedince, kteří proletěli trať na "mém" serveru, celou dobu s nikým nekomunikovali, před cílem se odpojili a byli vidět večer jak letí...
Ať se pak na mne nikdo nezlobí a i když vím, že třeba Karsten umí, tak kolikrát nechápu, co za letu vyvádí - letí někam, kde není nic vidět nebo nikdo nic nečeká a hups...