erycP píše:ladis píše:Jasne, dik. Ale preci kdyz pristanu drive, pocita se do jmenovatele zlomku (vzdalenost / cas) min_time, ze? Takze preci je lepsi krouzit pobliz letiste, vyklesavat a pak az pristat. Tim zvetsim vzdalenost, cas bude tak jako tak min_time a tim mam vetsi prumerku, ne?
no neviem, ja nezvyknem robit doklz do finishu tak, ze by som mal extra vysku na kruzenie a vyckavanie pred letiskom... ved ten cas predpokladaneho doletu uvidis podstatne skor, mozes si napriklad este predlzit trasu, km sa hodia
jojo, pravda! Cim vic nad tim premyslim, tim se mi task zda genialne silenejsi! Jsem na to zvedav!
Jinak TTG na PDA jde vzdy pouzit jen na dalsi TP, ze? Resp pokud prepnu na dalsi ci jeste pozdejsi TP, meni se predpokladane hodnoty (TTG, DDH) jen v predpokladu nejkratsiho linearniho letu na dany bod z aktualni me pozice a nikoliv prumerne s ohledem na predchozi TP, ktere jeste musim proletnout? Mozna to pisu zmatene
P.S. Musi se doletnout do cile? Pokud budu rekneme 30km pred cilem s jiz ubehlym min_time a budu mit nizkou vysku, mohu pristat?
Navic jsem ted zjistil, ze uletla vzdalenost se bere JEN v oblasti sektoru?!?