Stránka 4 z 5

PoslaťNapísal: 08.01.2009 12:10
od andel
Z tvých příspěvků do diskuse mám pocit, že ty co neumíš to se naučíš sám, ne?[/quote]

Tosi teda piš máš pravdu,nic jiného mi nezbývá Cituji Erika

1. nebrecet, viac lietat ako kecat o tom ako ti to nejde...

2. sledovat co robia ostatni, popr. sa za niekym zviest kolko to ide...

4. a trenovat a trenovat - to ero svinske samo NIKDY nepoleti...
:wink:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 12:40
od ram
Tak se tak probírám výsledky a... spousta lidí neposlalo IGC :!: . V tom případě je řešení jednoduché, je mi to líto ale crash :!: . Jinak než z IGC nejde AAT vyhodnotit :!: , Condor to vyhodnotit neumí. Rovněž hodnocení více serverů jinak než z IGC nepřipadá moc v úvahu. Výpočet bodů v soutěžní disciplíně je trochu složitější.
Koho ty výpočty a hodnocení zajímá může prostudovat Anex A FAI, tam je vše.
Potom je tu ještě zvláštní případ - PS5. Jeho data jsou neúplná, končí na tom 31.km. Přitom status - finished :roll: No, co s tím budeme dělat fakt nevím. Sváťovi bych asi doporučil přeinstalovat minimálně Condora, možná i celý komp.
Taky bych chtěl poprosit i ty nešťastníky, kteří mají crash, pošlete to IGC, usnadňuje to hodnocení. Nejsme za to hodnocení nijak placeni, tak proč nám přidáváte práci?

PoslaťNapísal: 08.01.2009 17:43
od Václav Kořínek
Já jenom ke včerejšku: prosím všechny (osobně potom JNK), aby se při zařazování do stoupáku pozorně dívali, kam točí ostatní. Včera u svahu hned za páskou JNK tvrdošíjně točil doprava, ač jeden nad ním a dva pod (jeden jsem byl já) točili doleva. Respektive zařadil se ve stejnou chvíli jako já, kdy jeden výš než on a jeden níž točili levou. Třikrát hned za sebou mne málem trefil, vyhnal mne ven ze stoupání a byl jsem rád, že jsem se o kousek vyhnul. Naštěstí kroužil tak blbě, že jsem po páté otočce byl nad ním.
Píšu to proto, že už jen vzhledem k tomu, že se točilo na úrovni hrany svahu, nebylo moc možností uhnout. Základní pravidlo je - směr točení určuje buď první pilot, co stoupání začne točit, nebo podle nejbližšího nad.

Otrávilo mne to tak, že jsem s tím chtěl praštit na pole a jít pryč.

PoslaťNapísal: 08.01.2009 20:05
od Semrad
Teda vcera to byl den,nejdrive crash nerizeneho letadla, kdyz mi prestalo fungovat na par minut rizeni i klavesnice. nastesti jsem neodstartoval a tak jsem si mohl dat repete. To uz vyslo lepe, ale po vletu do prvniho sektoru mne nadseni opustilo, tak vymrveny stoupak jsem snad nezazil. Navic jsem kazdou chvili silel, kdyz se ero zachovalo jinak nez melo. Nechtel jsem se zabit jeste jednou a navic za -50.

Report je na http://virtualsoaring-cr.tym.cz

Gratuluji vsem co se s tim poprali.

Tentokrat ten bordel na TS byl sileny, lidi mejte rozum. Pobavit se muzem, ale ma to nejake hranice. Jsem porad klicoval a nemohl se dostat na frekvenci az jsem byl uz dost vztekly.

PS: report jsem psal v rychlosti, tak se omlouvam za pripadne chyby a malo napeti. :wink:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 20:23
od erycP
Semrad píše:Tentokrat ten bordel na TS byl sileny, lidi mejte rozum. Pobavit se muzem, ale ma to nejake hranice. Jsem porad klicoval a nemohl se dostat na frekvenci az jsem byl uz dost vztekly.


Obrázok

to mas pravdu, boli chvile, ked som mal sluchadla TS dolu z hlavy... niekedy to je totiz jedine riesenie, ked clovek nechce pokazit task...

PoslaťNapísal: 08.01.2009 21:26
od valajda
Já si ráno létám v klidu a docela mě večer začalo bavit sledovat, kolik lidí mě předlítne a kolik ne! :lol: Pokud vyjde let dobře, je to o to lepší, když vím, že jsem se spoléhal jen sám na sebe, hledal si stoupáky sám a od nikoho nekopíroval...

Jinak trasu jsem volil skoro stejnou jako Erik
http://users.fsid.cvut.cz/~valasej2/Con ... day_03.jpg

Docela se těším, až kouknu na igc Blazze, kde on to nahnal!!! :roll:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 21:30
od Václav Kořínek
Semrad píše:Report je na http://virtualsoaring-cr.tym.cz

Ty vo.e!!! Tak tohle by mne ani ve snu nenapadlo, takhle letět. Já si naplánoval trať tak, jako letěl Erik (počítal jsem s ohledem na postavení tasku a docela brzskému startu s JV větrem) a toho jsem se snažil držet.
Každopádně gratulaci zaslouží každý dolétnuvší. Opět se potvrdilo, že Provance je buď cíl nebo třísky. :wink:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 22:39
od Honzajs
Já než třísky tak sem to radči posadil někde u říčky v horách a čekal na odvoz!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 22:46
od Semrad
Václav Kořínek píše:Ty vo.e!!! Tak tohle by mne ani ve snu nenapadlo, takhle letět. Já si naplánoval trať tak, jako letěl Erik (počítal jsem s ohledem na postavení tasku a docela brzskému startu s JV větrem) a toho jsem se snažil držet.
Každopádně gratulaci zaslouží každý dolétnuvší. Opět se potvrdilo, že Provance je buď cíl nebo třísky. :wink:


Tu cestu co jste leteli vy, jsem zavrhl hned, i kdyz byla logicka. Jenze kdyz nic nenajdes pred tim preletem vrcholu, tak se tam muzes hodne zdrzet. To moje udoli bylo otevrene, az na to sedlo, ale rozhodne mene riskantni. Samozrejme to take nemuselo vyjit. To se mi na AAT libi, neleti se jako ovce vsichni stejne plus minus, ale hodne hraje roli taktika a cesta k uspechu muze byt vic, jak je videt.

PoslaťNapísal: 08.01.2009 23:57
od Janek
Václav Kořínek píše:Já jenom ke včerejšku: prosím všechny (osobně potom JNK), aby se při zařazování do stoupáku pozorně dívali, kam točí ostatní. Včera u svahu hned za páskou JNK tvrdošíjně točil doprava, ač jeden nad ním a dva pod (jeden jsem byl já) točili doleva. Respektive zařadil se ve stejnou chvíli jako já, kdy jeden výš než on a jeden níž točili levou. Třikrát hned za sebou mne málem trefil, vyhnal mne ven ze stoupání a byl jsem rád, že jsem se o kousek vyhnul. Naštěstí kroužil tak blbě, že jsem po páté otočce byl nad ním.
Píšu to proto, že už jen vzhledem k tomu, že se točilo na úrovni hrany svahu, nebylo moc možností uhnout. Základní pravidlo je - směr točení určuje buď první pilot, co stoupání začne točit, nebo podle nejbližšího nad.

Otrávilo mne to tak, že jsem s tím chtěl praštit na pole a jít pryč.

Koukám že včera opravdu tekly nervy proudem.. a nejen nováčkům :lol:

Za tohle "kroužení" se ti ale omlouvám, vím o čem je řeč, i když to líčíš zbytečně dramaticky. Můžu tě ujistit, že pravidla kroužení znám (svého času jsem je učil žáky) a když jsem začínal točit, žádné éro v blízkosti jsem neviděl, jen někoho hodně nízko pod sebou a jestli kroužil nebo laboroval na svahu se nedalo poznat. Být to v reálu, měl bych přehled, ale rozhlížet se virtuálně je mnohem těžší, navíc si vypínám identifikaci ostatních letadel, protože ty létající nápisy viditelné z několika kilometrů jsou prostě ohyzdné.
Takže jsem točil doprava a párkrát minul nějakého divocha, co kroužil na mojí úrovni doleva, což jsi byl ty :wink:
Píšu to schválně takhle, né abych tě naštval, ale abys pochopil jak to vypadalo z mého pohledu. Jsem rád že jsi lepší a žes mě hladce protočil, v té výšce by to na "recovery" nebylo..
Takže ještě jednou sorry a pevně věřím, že s tím protočením ti to jednou vrátím :lol: :lol: :lol:

PoslaťNapísal: 08.01.2009 23:57
od ladis
Musim rici, ze AAT se mi take libilo, byt jsem ho letel poprve. Diky Vam vsem, co jste mi poradili, jsem vedel co a jak a snazil se planovat co nejlepe prelet.

Samozrejme s mymi malymi zkusenostmi to nedopadlo slavne, ale slo mi o to doletet v alespon nejakem ne uplne ulitlem case.

Po prvnich rozpacich nad slozitosti souteze jsem pro opakovani tohoto typu tasku.

PoslaťNapísal: 09.01.2009 08:14
od Václav Kořínek
Janek píše:
Václav Kořínek píše:Za tohle "kroužení" se ti ale omlouvám, vím o čem je řeč, i když to líčíš zbytečně dramaticky. Můžu tě ujistit, že pravidla kroužení znám (svého času jsem je učil žáky) a když jsem začínal točit, žádné éro v blízkosti jsem neviděl, jen někoho hodně nízko pod sebou a jestli kroužil nebo laboroval na svahu se nedalo poznat. Být to v reálu, měl bych přehled, ale rozhlížet se virtuálně je mnohem těžší, navíc si vypínám identifikaci ostatních letadel, protože ty létající nápisy viditelné z několika kilometrů jsou prostě ohyzdné.
Takže jsem točil doprava a párkrát minul nějakého divocha, co kroužil na mojí úrovni doleva, což jsi byl ty :wink:
Píšu to schválně takhle, né abych tě naštval, ale abys pochopil jak to vypadalo z mého pohledu. Jsem rád že jsi lepší a žes mě hladce protočil, v té výšce by to na "recovery" nebylo..
Takže ještě jednou sorry a pevně věřím, že s tím protočením ti to jednou vrátím :lol: :lol: :lol:

Pro mne "dramatické" bylo, neb jsem měl odstartováno. A na Provance tečou nervy každému. :wink: Šlo právě o to, že se v Condorovi blbě rozhlíží, zvláště pokud člověk nemá TrackIR nebo Freetrack.
Nalítli jsme ten stoupák společně, já po směru svahu a doleva, ty šikmo přes svah a doprava. Musel jsem tak hlídat svah, tebe a ještě někoho, co svahoval na naší úrovni.
Chtěl jsem tím jenom poprosit o trochu "ohleduplnosti", pozornosti. Nic víc. A vůbec bych si nedovolil tvrdit, že jsem lepší. Jen jsem měl štěstí, že jsi kroužil trochu víc zeširoka.

PoslaťNapísal: 09.01.2009 17:36
od Janek
Václav Kořínek píše:Pro mne "dramatické" bylo, neb jsem měl odstartováno. A na Provance tečou nervy každému. :wink: Šlo právě o to, že se v Condorovi blbě rozhlíží, zvláště pokud člověk nemá TrackIR nebo Freetrack.
Nalítli jsme ten stoupák společně, já po směru svahu a doleva, ty šikmo přes svah a doprava. Musel jsem tak hlídat svah, tebe a ještě někoho, co svahoval na naší úrovni.
Chtěl jsem tím jenom poprosit o trochu "ohleduplnosti", pozornosti. Nic víc. A vůbec bych si nedovolil tvrdit, že jsem lepší. Jen jsem měl štěstí, že jsi kroužil trochu víc zeširoka.

Ok, jsem rád že jsme si to takhle vyříkali a slibuju, že od teď budu mnohem pozornější k prostoru kolem sebe :roll:
TrackIR ani Freetrack nemám (snad není příliš velká ostuda přiznat, že vlastně ani nevím k čemu to je :? ), tak bych si mohl nechat zapnuté ty "ohyzdné identifikační nápisy" aspoň dokud je frmol kolem startu... :lol:

PoslaťNapísal: 09.01.2009 18:08
od ram
Vzdálenost těch nápisů je nastavena na 2km (což je míň, než na kolik je vidět letdlo). To je myslím si tak akorát, a aspoň znáš vzdálenost a kdo to je. Dé se to v nastevení tasku i vypnout úplně, ale potom je fakt celkem problém.

PoslaťNapísal: 09.01.2009 18:26
od erycP
ram píše:Vzdálenost těch nápisů je nastavena na 2km (což je míň, než na kolik je vidět letdlo). To je myslím si tak akorát, a aspoň znáš vzdálenost a kdo to je. Dé se to v nastevení tasku i vypnout úplně, ale potom je fakt celkem problém.


najma Madari by mali velky problem lietat spolu :lol: