OldaS píše:Ano i to je řešení. U Okna mi vyhovuje že se hlídá i směr průletu a není možné odletět na trať pouhým "líznutím" sektoru z libovolné strany. U cílové pásky to nehraje roli tam se dá předpokládat že každý +/- přiletí na kurzu od posledního OB.
Asi nechápu co myslíš tím "líznutím z libovolné strany". Pokud tam dáš 180° sektor, tak přece je jedna strana sektoru kolmá na trasu k 1.OB. Kdo by odlítával dozadu, nebo někam bokem? To není logické, je to závodní simulátor a každý (až na výjimky) se snaží být co nejrychlejší, takže odlet jiným směrem, než po trase je ztrátový (až na výjimky a pokud tasksetter trochu přemýšlí, tak výjimky nejsou). Dnes rozhodují o umístění i sekundy a každá ztráta může znamenat výraznou bodovou ztrátu (hlavně u GP).
Opravdu bych takovou ftákovinu neřešil. Zajímavější je tvůj předpoklad doletu do cíle
, tady s tebou nemohu souhlasit, někdy je někdo rád, že tam vůbec doletí a z hodně podivné strany
. V reálu se používá doletový cylindr (je možné použít i v Condoru, ale je to vcelku zbytečné, v reálu jde o bezpečnost, tak se snaží co nejvíc rozprostřít "místo dopadu"), takže ani zde není co řešit, píšu to jen jako zajímavost.