Já se ti to pokusím vysvětlit jinak. Existují buď cylindry nebo sektory. Sektor je kruhová výseč kolem OB, většinou o poloměru 0,5 km, ale ty se v Condorovi nepoužívají, pokud vím. V Condorovi se ale můžeš setkat se startovními páskami. Jsou to taková okna, když si zapneš helpera, jinak je to komice na 1. rameno trati o určité velikosti. Bývá 0,5 km na každou stranu. Ty prostě musíš proletět, tak aby jsi je neminul. A jak na sektory? Na www.plachteni.cz v sekci download někde můžeš stáhnout pravidla CPS. Tam je pěkně na straně 4 ukázáno, jak se vytvářejí a jak fungují. Máš tam i pokec o páskách i cylindrech. Prostě se musíš do sektoru dostat, ten ti pak na PDA zčervená- původně je zelený, když k němu letíš, a pka z něho někde vyletíš. Na začátků tasků bývají omezeny max výšky. Když zmáčkneš ENTER, můžeš použít "radiokorespondenci". Tam napiš taskinfo a zobrazí se ti potřebné informace i s omezeními výšky= max. start altitude.
Pokud víš, že tě Condor baví a chceš vědět o plachtění víc, pak doporučuji stránku http://knihy.vacc-cz.org/ - najdeš zde metodiky výcviku, byť již staršího data, pořád platí, zde se dozvíš o taktice letu, jak na tu termiku...
Na http://vycvik.plachteni.cz/ v dalších pomůckách máš VPL 4 a 5 v pdf formě.
Na www.aeroklub.cz v downloadu můžeš stáhnout Sportovní řád FAi díl 3- kluzáky, pokud by jsi chtěl jít hodně do detailů, tam je všechno, čím se sportovní létání řídí.
A pokud si nebudeš s něčím vědět rady, ptej se... Je pěkné, že se o plachtění zajímají přes simulátory i "normální" lidé.