od erycP » 15.12.2011 03:47
od lakotamm » 15.12.2011 17:36
od ram » 16.12.2011 17:48
lakotamm píše:Poteší že je tu niečo aj pre mňa.
Inak dosť prísne pravidlá... No nič, idem trénovať pristátia do terénu.
od erycP » 16.12.2011 17:52
ram píše:To by mně zajímalo, co je na těch pravidlech přísného? Mi přijdou spíš až moc benevolentní....
od lakotamm » 16.12.2011 18:20
od erycP » 16.12.2011 18:28
lakotamm píše:Kto povedal umrieť - veď mám padák.
Čo presne sa pokladá za "úmrtie"?
Akýkoľvek pád na zem pri ktorom nám urve krídlo(a)? Automaticky mám za pretek nulu?
Čo sa stane v prípade že rachnem ešte pred koncom prihlasovania a resetnem sa?
Čo sa stane v prípade že Condor vypíše crash pri náhodnom pristátí do terénu s nevysunutým podvozkom? To by sa malo za crash brať podľa pravidiel tiež. Lenže na tom nemusí mať podiel len pilot ale aj chyba scenérie...
Pri vysunutom podvozku a následnom crashi by bez odlomenia krídla nemal byť problém. Ale zase na podvozku sa brzdí x krát dlhšie...
od lakotamm » 16.12.2011 20:09
od erycP » 16.12.2011 20:13
lakotamm píše:A zrážky kolízie atď? čo keď nehodu zapríčinil niekto iný?
od Cadfael » 16.12.2011 20:18
od Jura » 16.12.2011 20:25
erycP píše:ram píše:To by mně zajímalo, co je na těch pravidlech přísného? Mi přijdou spíš až moc benevolentní....
No - ze mozes umriet len 2x Taka macka ma 7 zivotov
od lakotamm » 16.12.2011 22:44
od ladis » 16.12.2011 23:27
od ladis » 16.12.2011 23:48
lakotamm píše:To aby som sa držal stále nad 1km...