od Y77 » 24.02.2009 11:33
od Václav Kořínek » 24.02.2009 19:09
od Janek » 24.02.2009 20:03
od Václav Kořínek » 24.02.2009 21:21
od červeňák » 24.02.2009 21:29
Janek píše:Poznámka pod čarou pro VK:
Zajímalo by mě, jak si představuješ ty prostory. Nějaká penalty zone určitě úlohu zpestří, ale zkopírovat tam ICAO mapu (to asi přeháním, ale tak nějak to vyznělo)? Vždyť to by zbavilo Condora jedné z nejkrásnějších vlastností- možnosti létat volně kdekoli a kamkoli, která tolik chybí v reálném vzdušném prostoru... Tak to jsem vážně o to víc zvědav
od Janek » 24.02.2009 22:15
Václav Kořínek píše:Tam, kde jsou zakázané prostory, bude jen ctvercová nebo přibližného tvaru s reálným omezením. Jo, když se přibližovat k reálu, tak i s tímhle
Ale tratě budou vedeny tak, aby se tomu vyhnuly. Maximálně u sektorů AAT. Ale s PDA by neměl být problém do nich "nezabloudit".
červeňák píše:...v tomhle má liberec docela výhodu v tom že okolo v podstatě žádné prostory nejsou ...
od červeňák » 24.02.2009 22:29
Janek píše:Pro dvoustovkový FAI trojúhelník jsou VŠECHNY prostory zatraceně okolo
od Václav Kořínek » 25.02.2009 08:43
od Václav Kořínek » 28.02.2009 13:33
od Y77 » 28.02.2009 14:29
od tomas » 28.02.2009 15:58
od Václav Kořínek » 28.02.2009 16:01