EDIT: 28.2.2009
!!!DEFINITIVNÍ PODOBA PRAVIDEL!!!
Po debatě s Radkem Míčou jsme dostali nápad a chuť udělat další sobotní soutěž (po skončení Havrana a dalšího "překvapení"). Já přišel s nějakou myšlenkou - opět to bude soutěž určením podobná Havranovi, jen se změní třída a trochu zpřísní pravidla.
To, co tady je, je návrh, pokud někdo bude mít dobrý nápad, bude vzat do úvahy.
Předem chci upozornit, že chci udělat tasky ne nepodobné tomu včerejšímu v Havranovi. Prostě přiblížit se reálu.
A co je pro mne nejdůležitější - chci si tímhle vyzkoušet některé moje nápady pro další soutěžní sezónu. Pokud se mi je podaří prosadit...
Je zde anketa, takže po pročtení návrhu pravidel hlasujte podle svého rozumu. Dále uvítám reakce na jejich vylepšení. Děkuji.
Liberecké "osmnáctky"
1. Soutěž je vypsána pro třídu 18m., Plane Pack 1 povolen. Soutěžící musí vlastnit legální kopii Condora.
2. Není vyžadována registrace, heslo serveru bude zveřejněno v briefingu.
3. Soutěž je vypsána na 5 soutěžních úloh. Bodování bude1000 bodové, bude použito DAeC indexu.
Započitávat se bude všech pět úloh.
4. Létat se bude na scenerii Czech rep. v0.5. Všechny úlohy budou mít start i cíl v Liberci.
5. Soutěžní úlohy: racing task, AAT
Racing task: startovní sektor – kruhová výseč 180°, poloměr 5km (rovná strana –
startovní páska – délka 10km), rovná strana kolmá
na první rameno tratě.
otočný bod – válec o poloměru 0,5km, max. povolená výška 3000m MSL
cílový sektor – válec o poloměru 1km, max. povolená výška 3000m MSL
AAT: startovní sektor – kruhová výseč 180°, poloměr 5km (rovná strana – startovní
páska – délka 10km), rovná strana kolmá na první rameno
tratě
otočný bod – válec o poloměru 0,5km, max. povolená výška 3000m MSL
určený sektor – válec nebo kruhová výseč, max. povolená výška 3000m MSL
cílový sektor – válec o poloměru 1km, max. povolená výška 3000m MSL
Max. povolená výška pro odlet bude zveřejněná v briefingu. Stanovení – předpokládaná výška základen
mraků, zaokrouhlená na celé stovky směrem dolů.
Join time 20min. Race in 15min. Odletová páska bude otevřena po dobu 60min. od skončení race in.
Aerovlek bude do 700m AGL. Povoleno obnovení „Q“. Ikony viditelné na 1km.
Létání v mracích zakázáno, penalizace 200b/1min.
Bude použito penalty zone, budou odpovídat omezeným nebo zakázaným prostorům dle reálné mapy
vzdušného prostoru ČR. Penalizace 500b. za narušení + 200b/1min.
6. Vyhodnocení letu: bude povinnost odeslat igc letu na oficiální e-mail organizátorů. Igc soubor se musí
uložit s tímto názvem – LBC18_dayX_CN (X= pořadí letového dne, CN= CN soutěžicího,
příklad: LBC18_day1_VK).
Vyhodnocení igc bude s pomocí ShowCondorIGC. Igc se musí poslat nejpozději do dvanácti hodin od
startu soutěžní úlohy.
Penalizace za neodeslané igc: 0b. Za opakované neodeslání: vyloučení ze soutěže.
7. Započitávat se bude všech pět soutěžních úloh.
8. Crash – za crash se považuje Condorem nahlášený stav. Za první crash: 0b. Opakovaný crash:
vyloučení ze soutěže.
Výjimkou je crash, kdy zůstane kluzák viditelně nepoškozen. V tom případě se nastaví externí kamera
tak, aby byl vidět celý kluzák i s vysunutým podvozkem, vyvolá se taskinfo a udělá se screenshot s
s viditelným řádkem taskinfa (letový den). Screenshot se zašle i se souborem igc na oficiální e-mail
organizátorů. Započítána bude uletěná vzdálenost.
9. Odpojení od serveru: je nutné dolétnout úlohu offline a poté poslat igc letu na oficiální e-mail
organizátorů.
10. Je zakázáno jakékoliv nebezpečné létání. Směr kroužení ve stoupání určuje první kluzák ve stoupání.
Pokud bude mít soutěžící pochyby o směru, dotáže se na chatu nebo Teamspeaku. Evidentní a
úmyslné porušení těchto pravidel bude potrestáno -50 body za daný let. Opakované porušení bude
potrestáno vyloučením ze soutěže.
Nemusel jsem to zde zveřejňovat, ale dělám to s ohledem na diskusi ohledně Havrana.