Nejlepší je zapnout před mrakem autopilota a rychlost si dolaďovat trimem. A nebo si stáhnout z CTB zatáčkoměr se sklonoměrem, který Ti ukazuje náklon. Rychlost by si měl uřídit. Ale chce to trošku cviku letu v mracích. Např. tento:
od Martin D. » 09.02.2008 19:13
od 61 Brába » 09.02.2008 21:21
hi!jack píše:..., ale pokud mas odlitane, platne pristroje(kvalifikaci) a vybavene ero tak muzes do mraku... opravte me pokud se mylim...
od 61 Brába » 09.02.2008 21:25
od chrobak » 10.02.2008 08:41
Cadfael píše:ano, máš pravdu... ale většina lidí buď nemá kvalifikaci, nebo nemá v éru budíky - i v condorovi
od Matěj » 10.02.2008 09:53
od Cadfael » 10.02.2008 16:02
od jirka » 10.02.2008 16:09
od Cadfael » 10.02.2008 16:13
od jirka » 10.02.2008 16:18
od hi!jack » 10.02.2008 18:06
jirka píše:já to beru vpohodě ,do mraku chodím jen když sem v okolí sám a zásadně s plechem.Lamínát není ono /vso 10/
od Krejca » 10.02.2008 19:34
od červeňák » 11.02.2008 18:42
prostě rumpl noVáclav Kořínek píše:Oho! Vosa je prosím laminátodřevoplech...