Rosťa píše:Přiznám se, netuším, jak se při tomto typu úlohy určuje délka trati, kterou jsem uletěl myslím ve vztahu k otočným bodům. Mohli by jste mi to nějak jednoduše vysvětlit ? Předpokládám, že vítězem je ten kdo dosáhne nejvyšší rychlosti tedy má nejlepší poměr dráha/čas. Jaká je vlastně správná taktika letu při tomto typu úlohy?Zatím jsem spíše jen rád, když vůbec nějak doplachtím ...
1. Uletena vzdialenost je vzdy navzdialenejsie dosiahnuty bod v kruznici TP voci predchadzajucemu TP.
https://www.condor-club.eu/analysis/0/?res=150441 (zlta trojuholnikova vysec ukazuje tie najvzdialenejsie miesta, ktore sa do celkovej vzdialenosti zarataju - vysledna zaratana trat su tie zlte usecky).
2. Priemerna rychlost sa vyrata klasicky: uletena vzdialenost/cas potrebny na let. Ak doletis skor, ako je vypisany minimalny cas pre AAT, zarata sa ti ten ten cas. Priklad: AAT je na 2 hodiny, ty uletis 50 km a si doma za hodinu (aj ked si mal byt za dve) -> 50/2 = 25 km/h. Ak by si letel dve hodiny patnast minut a uletel 220 km: 220/2.25 = 97,78 km/h. Tieto vyratane priemerne rychlosti sa uz na 1000ku prerataju ako pri klasickom racing tasku.
3. dobre myslienky od realneho pilota v obrazkovom videu: