od Cadfael » 15.07.2007 19:36
od Lukas Chaloupka » 15.07.2007 22:31
od =M@trix!= » 15.07.2007 22:45
od bumper » 16.07.2007 00:44
od PIT » 16.07.2007 01:01
od Semrad » 16.07.2007 16:17
PIT píše:Milan! No problem - you were under right cloud but a little wrong place...
As for task - conditions were 'specific'. Not often too strong and not always really wide... Also lots of clouds were too old to circling under them. Maybe coz of phase of start. Dunno. Anyway interesting task. Thanks Martin.
See you all day 12!
PIT
PS
Waiting for next AAT also in CZSK Cup.
od maymar » 16.07.2007 17:50
Semrad píše:My next task will maybe more difficult.
od Václav Kořínek » 17.07.2007 09:46
od chrobak » 17.07.2007 10:59
od Semrad » 17.07.2007 16:59
Václav Kořínek píše:
Mně tedy dělal průměr +2,5m/s. Což u ASWéčka dělá přeskok na 200km/h (jak jsem psal, brzo jsem to zavrhnul a letěl na 215km/h). Sem tam jsem natrefil na +3, ale ne stabilních. A dvakrát mi vario vylezlo na +4. Jenže to chtělo úplně jiný styl kroužení, takže jsem je stejně nevyužil. Opravdu ale začínám věřit v to, že Condor simuluje i tvar mraku podle síly stoupání pod ním. Vybírám si (pokud možno) takové ty "husté brambory" , ostře ohraničené a s "čepicí" (která v reálu je způsobená silným stoupáním, které "prorazilo" skrz mrak). K tomu si na spodní straně mraku hlídám takový vír, točící se mráček. Na 99% je právě pod ním stoupák (samozřejmě s opravou snosu větrem).
Po prvním otočáku jsem podle stanovené strategie letěl jihozápadním směrem, skz údolí. A právě z té strany na svahu Pradědu bylo nejsilnější stoupání dne. Trasu, kterou jsi zvolil ty, jsem zavrhnul při přípravě kvůli závětří za Pradědem.
od Václav Kořínek » 17.07.2007 17:28
od Semrad » 17.07.2007 17:36