od Václav Kořínek » 17.04.2011 11:41
od Doggy » 17.04.2011 12:41
Václav Kořínek píše:Doggy píše:Otazka na AAT preavidla...
Finish sector je tiez povazovany za AA? Teda ak mam este nejaku minutku do zadaneho casu ulohy tak ked ho trosku obletim predlzim si tym este preletenu vzdialenost az do bodu kde vletim do sektoru?.
Vcera som letel prvu AAT
Ne, protnutím cílového sektoru končí task.
Smyslem tak velkého cílového sektoru je snaha o bezpečné přiblížení a přistání. V reálu se musíš při vlétnutí do tohoto sektoru ohlásit AFISákovi nebo rozhodčím či kdo tam tomu šéfuje a oznámíš vstup (vzdálenost od letiště). Potom už dostáváš pokyny k přistání. Problémem je, že si musí člověk uvědomit, že po protnutí "pásky" musí ještě doklouzat na letiště, čili řídit se údaji dokluzoměru. V případě Liberce při příletu od jihu docela důležité, protože v nové verzi scenérky tam už není ten "koridor" mezi panelákama a kostelem, kde se dalo v pohodě dolítnout na letiště.
od Václav Kořínek » 17.04.2011 13:17
od Doggy » 17.04.2011 13:47
od Václav Kořínek » 17.04.2011 13:58
od Doggy » 17.04.2011 17:36
od erycP » 17.04.2011 18:38
Doggy píše:Tesim sa na dalsiu AAT
od Václav Kořínek » 17.04.2011 20:14
Doggy píše:Praveze ani nie. Alebo sa mylim? Letel som na Discus2c a s tymto neklapkacom je na 7 mieste BBS s priemerkou len o +3,3 km/h a 3P (podzdravzjeme Erika ) na 4. s +4,7km/h.
BTW: viac sa mi pacia tieto AAT ako klasika.
od erycP » 20.04.2011 19:05
od erycP » 20.04.2011 23:15
od Doggy » 21.04.2011 13:43
od Václav Kořínek » 22.04.2011 20:28
od erycP » 24.04.2011 00:09
od pepelopezz » 24.04.2011 11:08
od erycP » 01.05.2011 01:28